جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

درگیری موافقان‌ومخالفان مبارک روبروی دادگاه

شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 320350
منابع مصری از وقوع درگیری بین طرفداران و مخالفان «حسنی مبارک» رئیس جمهور مخلوع مصر در مقابل آکادمی پلیس، محل برگزاری دادگاه مبارک، خبر دادند.
به گزارش جهان، خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه الیوم السابع نوشت: دادگاه جنایی شمال قاهره امروز شنبه به ریاست قاضی «محمود الرشیدی» در آکادمی پلیس تشکیل جلسه داده تا به پرونده مبارک، علاء و جمال پسران مبارک، «حبیب العادلی» وزیر کشور اسبق و ۶ نفر از معاونان سابق وی در رابطه با قتل تظاهرات‌کنندگان در جریان انقلاب ۲۵ ژانویه و وارد آوردن خسارت به بیت‌ المال از طریق صادرات گاز به اسرائیل رسیدگی کند.

بر اساس این گزارش در جریان دادگاه مشاجره لفظی بین طرفداران و مخالفان مبارک درگرفت و پس از آن دو طرف در بیرون از ساختمان دادگاه به سمت یکدیگر سنگ پرتاب می‌کردند.

مبارک و پسرانش و العادلی به اتهام قتل انقلابیون در جریان حوادث انقلاب ۲۵ ژانویه مصر و وارد آوردن خسارت به بیت المال از طریق صادرات گاز به اسرائیل، بار دیگر محاکمه می‌شوند.

جلسه دادگاه به ریاست قاضی «محمود الرشیدی» طی روز‌های ۱۹ ، ۲۰ و ۲۱ اکتبر (۲۷و ۲۸و ۲۹ مهر) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش بنا به دستور قاضی دادگاه، پخش زنده تلویزیونی جلسات دادگاه مبارک لغو شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *