شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

طرح جدید جان کری برای آتش‌بس غزه

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 372056
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مقام آمریکایی حاضر در مذاکرات آتش بس گزارش داد که وزیر خارجه آمریکا یک طرح ۲ مرحله‌ای برای آتش بس میان رژیم صهیونیستی و غزه ارائه کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مقام ارشد آمریکا گزارش داد که جان کری وزیر خارجه این کشور یک طرح ۲ مرحله ای برای آتش بس میان اسرائیل و فلسطین در نظر گرفته است که مرحله اول آن از روز یک شنبه آغاز میشود و حدود یک هفته طول خواهد کشید.

براساس این گزارش، به محض شروع آتش بس مقامات فلسطینی و اسرائیلی مذاکرات خود را درباره نگرانی‌های اقتصادی، سیاسی و امنیتی به همراه دیگر کشورهای درگیر آغاز خواهند کرد.

نیویورک تایمز به نقل از همین مقام افزود: جزئیات این طرح همچنان در حال بررسی است و حتی تا اوایل روز جمعه به طول انجامیده است. یکی از مسائل حل نشده در این طرح حضور نیروهای نظامی ارتش اسرائیل در نوار غزه در هنگام آتش بس است.

هنوز مشخص نیست که اسرائیل و حماس با این طرح موافقت کنند.

بنابر گزارشها، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز به منظور بررسی همین طرح تکشیل جلسه خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرزند انقلاب
ملت عزیز و مقاوم فلسطین نباید زیر بار طرح های آمریکایی بروند. مطمینا جان کری دلش برای فلسطینیها نسوخته این خبیث بدنبال تامین امنیت صهیونیستهاست