جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

واکنش فرمانده سپاه کردستان به اظهارات اخیر رحیمی

دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۲۶
کد مطلب: 302558
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان پشتیبانی معاون اول رئیس جمهور از متهم فساد اقتصادی را نامتعارف خواند و گفت: تلاش وی برای آزادی این فرد غیرعادی بودن موضوع را نشان می‌دهد.
واکنش فرمانده سپاه کردستان به اظهارات اخیر رحیمی
 به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا رحیمی در مراسم افتتاحیه مرکز جراحی قلب سنندج با حمایت از فردی که متهم به فساد اقتصادی است و در زندان بسر می‌برد نهادهای امنیتی را زیر سؤال برد و از مسئولان استانی، نمایندگان مردم کردستان در مجلس و نماینده مقام معظم رهبری در استان خواست پرونده این شخص را پیگیری کنند.
 
سردار محمدحسین رجبی در واکنش به سخنان رحیمی در مراسم افتتاحیه مرکز جراحی قلب سنندج اظهار کرد: تصور مردم از سفر رحیمی به کردستان دست پر بوده و شامل دستاوردهایی است که می‌تواند منجر به توسعه استان شود.

به گفته فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر کردستان، تصور و تفکر همگان از سفر رحیمی،توسعه استان است، اما اینکه وی هیچ وقت نخواسته که توسعه در کردستان صورت بگیرد به خودش برمی‌گردد.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: رحیمی اگر می‌خواست استان کردستان رونق بگیرد در حقیقت در چنین جایگاهی می‌توانست اقداماتی داشته باشد و کردستان توسعه‌یافته‌تر از حال حاضر بود.

وی افزود: اقدامات رحیمی و افرادی که برای مسئولیت کردستان گذاشته است، مانع توسعه است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: مردم انتظار داشتند در مراسم افتتاحیه مرکز جراحی قلب سنندج از دستاوردهای دولت در زمینه توسعه مسائل بهداشتی و درمانی استان سخن بگوید، اما وی در آن مراسم از شخصی که متهم به فساد اقتصادی است دفاع می‌کند و از آن به عنوان نخبه اقتصادی نام می‌برد.

به گفته وی، این سخنان معاون اول رئیس جمهور غیرمتعارف و تعجب‌برانگیز است و ظلم بزرگی در حق نخبگان است که رحیمی این متهم بازداشت شده را نخبه قلمداد می‌کند.

سردار رجبی تصریح کرد: آقای رحیمی باید متوجه باشند که تمامی اقدامات نهادها در راستای خواست نظام صورت می‌گیرد و هیچ فردی بدون دلیل بازداشت نمی‌شود.

وی گفت: با این سخنان رحیمی در اذهان عمومی چنین برداشت می‌شود که افتتاح یک بهانه بوده و تنها هدف از سفر حمایت و پشتیبانی از یک متهم است، چرا که فرد بازداشت شده در تهران است و رحیمی با توجه به جایگاهش در دولت می‌توانست آن را از تهران پیگیری کند.

سردار رجبی اظهارات فرد متهم شده را خلاف اظهارات رحیمی دانست و گفت: طبیعتا در ادامه پیگیری پرونده مفسدان اقتصادی وضعیت روشن خواهد شد و بدون شک افراد دیگری مورد پیگرد قرار می‌گیرند.

وی افزود: اینکه آقای رحیمی از مسئولان، نمایندگان مجلس و به خصوص نماینده ولی‌فقیه درخواست می‌کند آزادی این متهم را دنبال کنند، غیرعادی بودن موضوع را نشان می‌دهد و این نمی‌تواند چیز ساده‌ای باشد که رحیمی از این شخص پشتیبانی می‌کند.

فرمانده سپاه کردستان در ادامه گفت: جایگاه در استان در اختیار کسانی قرار گرفته است که صلاحیت لازم را ندارند و همین افراد از افرادی که سوابق خوبی ندارند، حمایت می‌کنند.

سردار رجبی در پایان این نکته را هم بیان کرد که سپاه در برابر حرکات اخیر استاندار کردستان در این حوزه ساکت می‌ماند و چیزی نمی‌گوید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعی
رحمت برپدرت سردار.بالاخره یک نفرپیداشدکه حرف دل مردم کردستان رابزند. برخی مسئولین اخیراستان دربی لیاقتی وفساد ومورد سوء استفاده قرارگرفتن وباندسازی وتبانی ووقاحت رکوردگینس را زده اند.