جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۱۸

دیدار انتخاباتی عارف و روحانی/ 'درباره انتخابات مجلس حرف زدیم'

دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 419658
رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سوالی درباره دیدار انتخاباتی‌اش با رئیس‌جمهور گفت: وقتی با بزرگان می‌نشینیم در مورد موضوعات مختلف از جمله مسئله انتخابات صحبت می‌کنیم.
دیدار انتخاباتی عارف و روحانی/
به گزارش جهان، محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان و رقیب حجت‌الاسلام روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم که در نهایت به نفع وی از صحنه انتخابات کنار رفت در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این سئوال که آیا اخیراً درباره انتخابات مجلس با آقای روحانی مذاکره داشته‌اید؟ گفت: وقتی با بزرگان می‌نشینیم در مورد موضوعات مختلف از جمله مسئله انتخابات صحبت می‌کنیم. امسال مهمترین مسئله انتخابات است و قاعدتاً با هر کدام از بزرگان و عزیزان بنشینیم بحث انتخابات هم می‌شود.

وی افزود: معمولاً برای عید نوروز با بزرگان دیدار داریم و دیدار با حجت‌الاسلام روحانی نیز به مناسبت عید نوروز بود.

به گزارش تسنیم، روز گذشته خبرهایی مبنی بر دیدار محمدرضا عارف و حجت‌الاسلام حسن روحانی در پاستور از سوی یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب مطرح شد. دیداری که رسانه‌های اصلاح‌طلب از آن به عنوان دیدار نوروزی یاد می‌کنند ولی یکی از مهمترین رئوس این دیدار را بحث‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرده‌اند.

این روزنامه اصلاح‌طلب درباره مباحث انتخاباتی مطرح شده بین حجت‌الاسلام روحانی و محمدرضا عارف نیز نوشته که "دو طرف در بخش دیگری از این دیدار موضوع انتخابات مجلس را مورد بحث و بررسی قرار دادند. عارف ضمن بیان برخی اقدامات جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات و حضور پرشور مردم تاکید خود را بر انجام اقداماتی قرار داد که در نهایت افزایش نرخ مشارکت مردم در انتخابات را در پی داشته باشد. روحانی هم جدیت دولت در خصوص برگزاری انتخابات سالم و پرشور مطابق با خواست عمومی جامعه و تشکیل مجلسی بر مبنای رای مردم و پیشبرد اهداف عالیه نظام را مورد اشاره قرار داد و اطمینان داد دولت در راه استیفای حق‌الناس از ابزارهای قانونی استفاده خواهد کرد. روحانی همچنین بر لزوم حضور همه سلیقه‌های درون نظام در انتخابات تاکید کرده و آن را یکی از پیش‌زمینه‌های تحقق افزایش نرخ مشارکت در انتخابات دانست."

در ادامه گزارش این رسانه اصلاح‌طلب آمده که "عارف ضمن بیان برخی اقدامات جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات و حضور پرشور مردم تاکید خود را بر انجام اقداماتی قرار داد که در نهایت افزایش نرخ مشارکت مردم در انتخابات را در پی داشته باشد. روحانی هم جدیت دولت در خصوص برگزاری انتخابات سالم و پرشور مطابق با خواست عمومی جامعه و تشکیل مجلسی بر مبنای رای مردم و پیشبرد اهداف عالیه نظام را مورد اشاره قرار داد و اطمینان داد دولت در راه استیفای حق‌الناس از ابزارهای قانونی استفاده خواهد کرد. روحانی همچنین بر لزوم حضور همه سلیقه‌های درون نظام در انتخابات تاکید کرده و آن را یکی از پیش‌زمینه‌های تحقق افزایش نرخ مشارکت در انتخابات دانست."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اي كاش در مورد رياست دانشگاه تهران حرف مي زديد
سیاح
Iran, Islamic Republic of
در کنار رفتن عارف به نفع روحانی خرداد ۹۲ تحلیلی کردم و در کلاسهام پیش بینی کردم که تقسیم کار شد و بناست که عارف را حمایت و وارد مجلس کنند باز هم پیش بینی بنده درست از آب درآمد و دولت عوض خوش رقصی عارف را در حمایت از اصلاح طلبانی مثل عارف جبران می کند . بیچاره مردم با چه امید و هدفی به روحانی رای دادند ۰۰۰
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
صحبت از انتخابات و حضور در صحنه در حالی که در مسند ریاست جمهوری تکیه زده بود، فقط برای احمدی نژاد بد بود؟! همین وبس!
.
هر چند با پنبه سر بریدن هم هنری است که در بعضی ها ژنتیکی است. ولی نمی دانم چرا این پنبه فقط برای مصرف داخلی جواب می دهد و سر منتقدان داخلی را مورد نوازش قرار می دهد و برای خارجی ها و غربی ها و 5+1 اصلا کاربرد ندارد و فاقد کیفیت صادراتی است!
مگر شیخ حسن در این مدت ریاست جمهوری بغیر از کار انتخاباتی برای مجلس و دولت آینده کار دیگری کرده؟
مهدیار آستانی
Iran, Islamic Republic of
پروپاگاندا و اتهامات و اهانت های بورسیه ای و پول کثیف و بی سوادی وصدها حربه ناجوانمردانه و چه و چه نثار مجلس و مجلسیان شد تا مجلس را تصاحب کنند. هدفشان چیست الله اعلم!
مجید
Iran, Islamic Republic of
اگر به جای آقای رییس جمهور "آن مرد که رفته است" از این کارا کرده بود معلوم نبود چی دربارش میگن و دست آخرم که همیشه میگفتن تقلب شده مگر اینکه خودشون رای میاوردن.
... تموم سال به فکر رأی آوری هستند....
شیطونک915
United States
اینا از اول هم رقیب نبودند بلکه رفیق شفیق بودندوهستند!در ضمن تو اون معامله در زمان انتخابات جناب عارف هم به چیزایی که میخواسته رسیده الان هم دارن انتخابات رو ...
شیطونک915
United States
قسمت سانسور شده:.........
............
عارف وروحانی راستی باورتان شده مردم به شما رای دادند با کلکی که ولایتی به اصولگر ایا زد البته با سیاست هاشمی شما از فرصت استفاده کردین ....
همه دست به دست هم دهیم و یکی یکی قله های قدرت را فتح و پز روشنفکری بدهیم
United States
دم خروس زد بیرون
United States
...... انتخابات سالم و پرشور مطابق با خواست عمومی جامعه!!!!!!!
بالاخره یکی باید سهم عارف رو می داد ایشون چه سمتی داره که درباره برگزاری بهتر انتخابات باید وارد مشورت با رییس جمهور بشه امان از حب ریاست
France
اطمینان داد دولت در راه استیفای حق‌الناس از ابزارهای قانونی استفاده خواهد کرد....


این یعنی چی؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

با اینکه منتقد شدید احمدی نژادم اما طریقه حرف زدن احمدی نژاد شرف داشت به...
رضا
Finland
احمدی نژاد عزیز دلم برای صفا و یکرنگی ات تنگ شده. فعلا بنفشها و سبز ها کاری جز تخریب تو ندارند ولی بزودی خورشید حقیقت عیان خواهد شد. دوستت دارم حاج محمود
Iran, Islamic Republic of
جهان جان اگر احمدی نژاد این کار را کرده بود همین شما پوست کله اش را میکندی
کاظم
Romania
بى طرفى دولت در امر انتخابات مشخص شد