جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۲
از پرونده فروش سوالات دانشگاه آزاد چه خبر؟

اقدام مردانه اولین وزیر زن جمهوری اسلامی

يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 97555
در ساعات پیش از برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در حالی که به مانند بسیاری از سال های پیش از دولت نهم، مسئولان برگزاری از لو رفتن سوالات خبردار شدند اما کمتر کسی گمان می کرد که این بار اولین وزیر زن جمهوری اسلامی کاری مردانه کند.

به گزارش خبرنگار جهان، خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که پیش از برگزاری آزمون در روز پنج شنبه بسته ای از این سوالات که در میان برخی دانشجویان پخش شده بود به دفتر باقر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران ارسال می شود و وی پس از اطلاع از این موضوع آن را به وزیر بهداشت اطلاع می دهد.

پس از اطلاع وزیر بهداشت از چنین اقدامی، با توجه به قرار گرفتن در ساعات پایانی منتهی به برگزاری آزمون ، وی تصمیم می گیرد که این آزمون برگزار شده و پس از آن بیانیه ابطال آن به دلیل تقلب صادر گردد.

در همین زمینه شنیده های این خبرنگار حکایت از آن دارد که از مدتها پیش خبرهای متعددی در میان دانشجویان شرکت کننده در این آزمون به گوش می رسید که از فروش و تحویل سوال ها با رقم های کلان خبر داده می شد .

حال، این اقدام قاطع وزیر بهداشت در حالی صورت می گیرد که در سال های قبل پرونده فروش سوالات کنکور دانشگاه آزاد یکی از جنجالی ترین پرونده های قضایی بود که با وجود علنی شدن دخالت یکی از آقازاده های معروف در این پرونده و نیز قصور و تقصیر بسیاری از مقامات مسئول یا مرتبط با این پرونده، ماجرای فروش سوالات دانشگاه آزاد که در طی سالیان متمادی اتفاق افتاده بود تا به امروز به هیچ سرانجامی نرسیده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
آقا جان مگه چقدر کار داره که سوالات رو در قرنطینه طراحی کنند و در تکثیر کنند؟ چطور در مورد کنکور سراسری این حفاظت و قرنطینه رو می شه اعمال کرد ولی در مورد آزمونهای وزارت بهداشت نمی شه؟ فکر نمی کنید دانشجویان شرکت کننده در آزمون از این لغو شدن آزمون چه ضربه ای بخورند؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام
خیلی ببخشید این عنوان شما ( اقدام مردانه) خیلی بی ادبانه و توهین به شخصیت زن است.
چرا اگر یک زن اقدام درستی انجام دهد ، مردانه می شود ؟؟
خیلی هم زنانه است .
پس ببخشید نعوذ با... کار حضرت زهرا (س) در دفاع از علی (ع) و ولایت و کار بزرگ زینب هم مردانه بوده است ؟؟؟
خجالت بکشید و عنوانتان را عوض کنید .
Iran, Islamic Republic of
اقدام مردانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقدام شجاعانه و محکم و زینبی!
مردها بروند و لطفاً اقدامات زنانه انجام دهند .
Iran, Islamic Republic of
راستي يكي از برنامه هاي تلويزيوني در مورد اين آقازاده ازاون آقا وفروش سوال پرسيدندگفت:"نه".حالا كه پرونده اش ظاهر شده. كاش دوباره اين صحنه پخش بشه
Iran, Islamic Republic of
خب البته این کار واقعاجای تقدیر داره ولی خب آخه چرا زودتر این کار رو نکردن که این همه استرس حضور در جلسه امتحان به شرکت کننده ها وارد نشه چه دلیلی وجود داره که تصمیم می گیرن امتحان برگزار بشه و بعد ابطال بشه ؟؟؟
ضمنا بازهم آقای وزیر در سایه در میان است که ....!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام...از برخورد بسیار مناسب خانم وزیر با این جماعت خاطی که سالهاست با زندگی جوانان پزشک ما بازی نموده اند و باعث ان شده اند که اکثر انان با داشتن توان و استعداد نتوانند در تخصص های مورد علاقع و نظر خود قبول شوند - بسیار تشکر و قدر دانی می شود . این اقدام ایشان نام نیکی در سابقه وزارت برای ایشان بر جای خواهد گذاشت .
France
انتخاب این بانوی شیردل موید آینده نگری احمدی نژاد برای انتخاب بانوان سیردل در امور اجرایی است. منهم بنوبه خودم از بانوی وزیر قدردانی میکنم
Iran, Islamic Republic of
كاش اين اقدام قاطع الگويي براي مسئولين آموزشي و امنيتي شود تا جلوي خريد و فروش مدارك تحصيلي كه در جامعه بصورت علني بيداد مي كندگرفته شود.
Iran, Islamic Republic of
اقدام شیرزنانه!
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
هم ابطال آزمون خردمندانه بوده
هم اجراي اوليه آن
و از همه خردمندانه تر اين است كه اكنون نوبت اقدام اصلي و حذف همه افرادي كه به نوعي سوالات را دريافت كرده و به دنبال تقلب در اين آزمون سر نوشت ساز بوده اند از كنكور سال جاري و سال آتي باشيم
و از سويي نيز عوامل اين اقدام را شناسايي كرده و به سزاي عمل بي خردانه و سود جويانه شان رساند.
Iran, Islamic Republic of
آقا جان زندگی ما رو به بازی گرفتند و بعد شما میگید مردانه؟!!
مردانه این بود که قبل از امتحان این بی همه چیز ها را میگرفتند تا امتحان سالم برگزار بشه
ما که هرسال میگیم سوالات فروش رفته اما گوش کسی بدهکار نبوده و دیگه عادت کردیم
الان هم اگر بنا بود اقدامی صورت بگیره باید قبلش انجام میشد نه حالا
چه تضمینی هست دفعه بعد من بتونم همون نمره این بار رو بیارم؟
بابا این امتحان هیچ وقت استاندارد نبوده و همواره شانس نقش بزرگی در نتیجه داشته
چطور انتظار دارید از این رفتار خوشحال باشیم
بابا اگه متخلفان رو میشناسید همونا رو بگیرید و امتحان اونا رو باطل کنید اینطوری جا واسه ما باز تر میشه و رتبه هامون هم ارتقا پیدا میکنه اگرهم متقلبان رو نمیشناسید پس چطور فهمیدید تقلب شده و اگر نمیشناسید پس چه تضمینی هست که باز در دوره های بعدی تقلب نکنند
به خدا خسته شدم از بس این بی عدالتی ها رو دیدم
بریدم
Iran, Islamic Republic of
فکر میکنم مشکل اصلی خانم وزیر ، گوش بفرمان بودن مطلق آقای لاریجانی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران باشد ، هر چه باشده ، ما که اینترن اونجا هستیم میدونیم که خانم وزیر ، تا قبل از وزارت کارمند آقای رئیس دانشگاه بودند و مدیر شعبه ی بین الملل دانشگاه ، و از طرفی با لابی همون آقای رئیس و برادر گرامیشان در مجلس ، باعث سد ایشون بجای دکتر محمدصادقی به مجلس معرفی و رأی هم بیارن
من خودم دو مرتبه توفیق حضور در دفتر وزارتی نصیب بنده شد و هر بار با حضور آقای لاریجانی در اونجا روبرو شدم !!
کندن از سایر دانشگاهها و رساندن بودجه به دانشگاه تهران هم جای بحث فراوان دارد !!
عجیب است که منشاء خیراتی چون اقدامات مردانه ، دانشگاه علوم پزشکی تهران است ، و امتیازات هم باز متعلق به این دانشگاه !!!