جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

بازیکن پرسپولیس: دیگر به این تیم برنمی‌گردم

جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 355659
میلاد غریبی که نیم فصل در ترکیب ذوب آهن بازی کرد حالا از بقای این تیم خوشحال است. هر چند که در بازی پایانی مقابل راه آهن سورینت نتوانست برای ذوب بازی کند.
به گزارش جهان به نقل از آی اسپورت، غریبی درباره دلیل غیبتش می گوید:« بازی با داماش بود که هافبک دفاعی این تیم به من تنه زد و من هم با کتف خوردم زمین. استخوان های ترقوه چپم شکست و به همین دلیل نتوانستم برای ذوب آهن بازی کنم. »غریبی درباره میزان مصدومیت و زمان دوری اش از فوتبال می گوید:« بعد از همان بازی بلافاصله مرا نزد پزشک متخصص بردند. کتف مرا باند پیچی کرد و گفت که شکستگی ها جوش می خورد. این اتفاق نیفتاد و من ه مجبور شدم از دکتر کیهانی وقت بگیرم و کتفم را عمل کنم. باید در کتفم پیچ و مهره بگذارند و عمل کنند. این پیچ و مهره ها هم کلسیم دار است که بعدا جذب استخوان می شود. با این تفاسیر فکر می کنم حدود یک ماه از تمرین و فوتبال دور باشم و بعد بتوانم پا به توپ شوم»

ذوب آهن در لیگ برتر ماند، آن هم با برد مقابل راه آهن سورینت. بردی که محمود یاوری درباره آن با کنایه حرف زده و فوتبال و شرافت دو تیم را زیر سوال برده. میلاد غریبی در این باره می گوید:« ذوب آهن لیاقتش را داشت در لیگ بماند و حقش بود که راه آهن را ببرد. برای من جالب است که یاوری می گوید فوتبال شز=رافتمندانه ای برگزار نشد. باور کنید اینگونه نبود که او می گوید. اگر یاوری فیلم این بازی را ببیند حرفهای خود را پس می گیرد. محمد رشید مظاهری، دروازه بان ذوب آهن چندین و چند توپ مسلم را مهار کرد، به خصوص ضربه سر دقیقه ۹۴ بازیکن راه آهن را. فکر می کنم یاوری این بازی را ندیده و فقط نتیجه را می داند که شرافت همه را زیر سوال برده. او با حرفهایش، با آبروی یکی دو نفر بازی نکرده. شرافت همه ما را زیر سوال برده و به نظرم اینجور حرف زدن خیلی راحت است. او جوری حرف زده که انگار همه ما دو تیم شرافت نداریم و بقیه شریفند! اگر فجر در لیگ می ماند و ما می رفتیم پلی اف، خوب بود ما هم بگوییم فوتبال با شرافتی در بازی فجر- ملوان برگزار نشده؟ به نظر من این حرفها قشنگ نیست و یاوری باید فیلم بازی را ببیند و بعد صحبت کند. هر چند وظیفه من به عنوان یک بازیکن جوان، احترام به او است»

بحث بی پولی و ماشین هایی که به بازیکنان پرسپولیس داده شده، این روزها یکی از سوژه های فوتبال ایران است. غریبی هم که به ذوب آهن رفت باید باقی پولش را از پرسپولیس می گرفت. آیا پرسپولیسی ها به او که در ذوب بازی کرده پولی داده اند؟ همانطور که فکر می کردیم جواب ، منفی است:« پول؟ به خدا من از پرسپولیس فقط ۱۴۰ میلیون، آن هم ابتدای فصل گرفته ام. دیگر پولی به من ندادند. نه کسی زنگ زده و نه کسی جوابم را می دهد. من هم مثل بقیه بچه ها بلاتکلیفم. البته اول فصل ماشین هم به من می دادند اما نگرفتم. چون سیدجلال و بنگر گرفته بودند و فهمیدند که سند ندارد. من هم زیر بار نرفتم که جای پول، ماشین بگیرم. »

میلاد غریبی امیدوار نیست که به پول قراردادش در پرسپولیس برسد. او می گوید:« به هر کس زنگ می زنم یا تلفنش خاموش است یا جواب نمی دهد. تکلیف من و سایر بازیکنان پرسپولیس معلوم نیست. اصلا نمی دانیم پرسپولیس می خواهد چکار کند و اصلا چه کسی مدیرش می شود. اکثر بچه ها هم که قرارداد ندارند و مانده اند در بلاتکلیفی. علی آقا پروین را به عنوان مدیر انتخاب کرده اند اما بنده خدا هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و حتی شنیده ام حق امضا هم ندارد. وقتی مدیری گذاشته اند که فوتبالی است باید پایش بایستند، نه اینکه به او اختیار ندهند»

آیا غریبی که حالا قرارداد قرضی اش با ذوب آهن تمام شده به پرسپولیس برمی گردد؟ باز هم جواب، منفی است:

آی اسپورت، فکر نمی کنم دیگر هیچوقت به پرسپولیس برگردم. در مورد تیمهای دیگرم باید ببینم شرایط چه می شود. باید ابتدا برای رضایتنامه ام اقدام کنم و بعد تیم بعدی ام را انتخاب کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *