يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۲

مسلمان ثبت کرد اما رضايتنامه ندارد!،

جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۱۲
کد مطلب: 395853
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: محسن مسلمان قراردادش را با ما ثبت کرده اما رضايتنامه از باشگاه ذوب‌آهن ندارد.
به گزارش جهان، سرپرست تیم استقلال در مورد شرایط آندرانیک تیموریان گفت: بحث‌ها باید تخصصی شود تا من هم راحت‌تر پاسخگوی سؤالات باشم. می‌دانید که گروهی در باشگاه که از اعضای محترم هیأت مدیره هستند کمیته نقل و انتقالات باشگاه را تشکیل داده‌اند و نظری جویباری هم به عنوان معاون باشگاه حضور دارد بنابراین من فقط زمانی که بازیکنی برای ثبت می‌رود از آن اطلاع دارم و باید پاسخگو باشم. نمی‌دانم کار تیموریان به کجا رسید.

ماجدی در مورد وضعیت محسن مسلمان گفت: او قراردادش را با باشگاه استقلال ثبت کرده اما هنوز از ذوب‌آهن رضایتنامه نگرفته است نمی‌‌دانم در ذوب‌آهن چه گذشته است.

وی در مورد مصدومیت مسلمان گفت: فکر نمی‌کنم مصدوم باشد و از همه بازیکنان استقلال تست پزشکی می‌گیریم. هم از بازیکنان زیر ۲۳ سال و هم از بازیکنان بزرگسال.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنان استقلال پاسخگوی خبرنگاران نیستند، گفت: زمانی می‌گفتند باشگاه به بازیکنان می‌گوید مصاحبه نکنید اما اینگونه نیست و بحث شخصی بازیکنان است که صحبت نمی‌کنند و من نمی‌‌توانم پاسخگوی اعمال شخصی بازیکنان باشم. من به درخواست شما و اینکه می‌دانم هواداران استقلال و فوتبال‌دوستان می‌خواهند از اوضاع تیم باخبر باشند به سؤالات شما پاسخ دادم اما نمی‌توانم پاسخگوی اعمال شخصی بازیکنان باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *