پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۹
۳
تنها حرکت مثبت در فوتبال ایران

نتیجه مثبت جوانگرایی در تیمهای فوتبال ملی و باشگاهی

يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 456954
جوانگرایی در تیم ملی و چند تیم بزرگ مانند استقلال و پرسپولیس نتیجه مثبتی داشته است . تا بازی این دو تیم پرطرفدار تهرانی بر خلاف سالهای گذشته تماشاگر پسند شود .
نتیجه مثبت جوانگرایی در تیمهای فوتبال ملی و باشگاهی
 سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا : به رغم همه ناکامی های فوتبال کشورمان در عرصه های مختلف و شکست های متوالی در رده های مختلف سنی در این رشته پرطرفدار یک اتفاق مثبت در رده ملی و باشگاهی رخ داده است و آن چیزی نیست جز جوانگرایی در تیم ملی و چند تیم بزرگ که اتفاقا نتیجه مثبتی داشته است .

در واقع استارت جوان‌گرایی در تیم ملی فوتبال پس از جام جهانی رقم خورده است و همین امر موجب شد تا تیم ملی روانتر از قبل بازی می کند .

در ضمن تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس هم دست به جوانگرایی زده اند و انصافا نسبت به سالهای گذشته خیلی بهتر بازی می کنند .

در تیم استقلال میثم مجیدی ، محسن کریمی ،جابر انصاری و فرشید اسماعیلی نمایش خوبی ارائه می دهند البته مشخص نیست چرا مظلومی سرمربی استقلال از فرشید اسماعیلی کمتر استفاده می کند . ولی در هر صورت جوانان استقلال بخوبی جای خالی ساخورده های این تیم را پر کرده اند تا بازی این تیم تهرانی بر خلاف سالهای گذشته تماشاگر پسند شود .

 ضمنا پرسپولیس هم دست به جوانگرایی زده است و با داشتن یک مربی بادانش یعنی برانکو نمایش زیبایی ارائه می دهد . 
در این تیم محمد انصاری ، علی علیپور احمد نوراللهی، فرشاد احمد زاده در کنار بازیکنان جوان و باتجربه ای چون امید عالیشاه و مهدی طارمی بازی تماشاگر پسندی ارائه می دهند که در نوع خود جالب و دیدنی ست .

همچنین نباید از تیم جوان و مدعی ذوب آهن براحتی عبور کرد که نمایش زیبایی ارائه می دهد و به همین ترتیب در هر دو جام حذفی و لیگ برتر از مدعیان اصلی جام به شمار می رود .

به هر روی جوانگرایی در تیم ملی و باشگاههای بزرگ را باید به فال نیک گرفت و امیدواریم با توجه بیشتر به جوانان پرانگیزه آینده فوتبال کشور تضمین شود .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
انصافا امسال بازیهای تیمهای استقلال و پرسپولیس نسبت به سالهای گذشته خیلی بهتر شده ..
نسل جون باانگیزهبازی می کنه
متین
ستاره های کاغذی فقط واسه پول بازی می کنن