جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۵

سیاسی: از پرسپولیس می روم !

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب: 386259
امیدوارم بحث رفتن سیاسی جدی نباشد البته خودم با او صحبت نکردم تا بدانم این صحبت‌ها چقدر جدی است اما سیاسی با همه وجودش به پرسپولیس کمک می‌کند
به گزارش جهان به نقل از جام ، سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم رفتن حمیدرضا سیاسی از پرسپولیس صحت نداشته باشد.

 مهدی خواجه‌وند در خصوص ارسال لایحه دفاعی پرسپولیس در پرونده مانوئل ژوزه سرمربی اسبق این تیم به فیفا گفت: ما روز یکشنبه هفته گذشته پاسخ مناسبی را در قالب یک لایحه دفاعی آماده کردیم و برای فیفا ارسال نمودیم.

وی ادامه داد: البته این پرونده از قبل مطرح بود و در همان موقع هم لایحه دفاعی تنظیم شده بود اما این لایحه مناسب بوده و باید منتظر بمانیم تا ببینیم نتیجه این دعوای حقوقی چه خواهد شد. البته زمان خاصی برای این اعلام رأی مطرح نشده و باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه زمانی این رأی اعلام خواهد شد.

خواجه‌وند در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوارم لایحه دفاعی پرسپولیس مورد قبول فیفا قرار بگیرد گفت: لایحه دفاعی ما این بار خوب تنظیم شده و شاید نقطه ضعف این پرونده این بود که گزارش‌هایی از داخل کشورمان منتشر می‌شد و همین موضوع کار را کمی سخت کرد اما از الان نمی‌توانیم درباره نتیجه این پرونده صحبت کنیم و باید منتظر بمانیم تا رأی اعلام شود هر چند که فکر می‌کنم این آخرین دفاعیه ما خوب و مناسب تنظیم شده است.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود حمید رضا سیاسی در جمعی عنوان کرده که تا چند روز آینده از پرسپولیس خواهد رفت افزود: امیدوارم بحث رفتن سیاسی جدی نباشد البته خودم با او صحبت نکردم تا بدانم این صحبت‌ها چقدر جدی است اما سیاسی با همه وجودش به پرسپولیس کمک می‌کند و او کمک خوبی برای تیم در این شرایط است و انشاءالله که رفتن او صحت ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لطف میکنن زودتر تصمیمشونو اجرایی کنن .
بهتر
دوستی با وطن فروشها عاقبت بخیری ندارد
زودتر بهتر
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
هرکه با دایی در افتاد ورافتاد