جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مذاکره با برانکو کذب محض است

يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 56875
سایت گل صبح امروز در گزارشی نوشت البته این به شرطی است که پرسپولیس "ویم رایزبرگن" هلندی را به عنوان سرمربی معرفی نکند.

رایزبرگن مذاکرات سازنده‌ای در تهران داشته است اما از آنجا که کارنامه مربیگری او زیاد راضی کننده نیست، مدیرعامل و یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس به دنبال قرارداد با برانکو ایوانکوویچ هستند. مردی که مذاکره‌ای 10 روزه با وی در جریان است و اگر راضی به بازگشت به ایران شود، گزینه‌ای ایده آل برای پرسپولیس خواهد بود.

برانکو که از "محمد علی آبادی" رییس سازمان تربیت بدنی و البته مردم طرفدار فوتبال در ایران نیز دلخوری‌هایی دارد،در ابتدا با پیشنهاد پرسپولیس کاملا مخالفت کرده است اما با سماجت مذاکره کنندگان سرانجام پذیرفته که روی پیشنهاد قرمزها فکر کند.
همه می‌دانند که برانکو با فوتبال ایران کاملا آشناست و در عین حال همواره روابطی توام با احترام با کارفرماهای خود برقرار کرده است و همین دو مسئله به علاوه کارنامه خوب برانکو، وی را در صدر گزینه‌های پرسپولیس قرار می‌دهد.

اما در این راه مشکلاتی هم هست که مسئله اول به شکایت او از فدراسیون فوتبال ایران باز می‌گردد که البته به دلیل مشکل شخصی این مربی با "داریوش مصطفوی" دبیر وقت فدراسیون رخ داده است چون برانکو کسی نبود که به علت پاداش از ایران شکایت کند.
برانکو که گفته می‌شد سرمربی تیم مقدونیه شده این کار را قبول نکرده و منتظر یک پیشنهاد بهتر است که شاید پرسپولیس همانی باشد که انتظارش را می‌کشیده. تیمی پرطرفدار و با قابلیت که البته مشکلات بزرگی هم دارد.

ظاهرا قرار شده مشکل او و فدراسیون نیز در این بین حل شود تا دیگر مانعی برای عقد قرارداد باقی نماند.
در حالی که سایت گل مدعی شد مذاکرات باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ تا حد قابل قبولی پیش رفته یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کردو درباره این موضوع گفت:" به هیچ وجه با برانکو مذاکره نداشته‌ایم و نمی‌دانم این خبر از کدام منبع منتشر شده است."




https://jahannews.com/vdcamanm.49ni015kk4.html
jahannews.com/vdcamanm.49ni015kk4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *