جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

حذف چارلتون در حضور ۱۹دقيقه‌ای قوچان‌نژاد

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب: 348954
در ادامه بازي‌هاي مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي انگليس بعدازظهر امروز (يک‌شنبه) تيم فوتبال شفيلديونايتد در ورزشگاه برامال‌ لِين پذيراي چارلتون اتلتيک بود. چارلتون که در مرحله قبل با شکست شفيلد‌ونزدي خود را به جمع ۸ تيم برتر مسابقات رسانده بود در اين ديدار با نتيجه ۲ بر صفر مغلوب شفيلديونايتد شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنيم، براي شفيلديونايتد در اين بازي رايان فلين (۶۶) و جان برايفورد (۶۷) گلزني کردند تا شاگردان کريس پاول را از رسيدن به جمع ۴ تيم برتر رقابت‌هاي جام حذفي انگليس ناکام بگذارند. در اين بازي رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ايراني چارلتون در دقيقه ۷۱ بازي به جاي لاوري ويلسون، مدافع اين تيم به ميدان رفت ولي در اين مدت کم نتوانست تيمش را از شکست نجات دهد.

در ادامه ديدار‌هاي اين مرحله عصر امروز و امشب ۲ ديدار ديگر برگزار مي‌شود که در نخستين ديدار هال‌سيتي در خانه خود ميزبان ساندرلند است و در بازي دوم منچسترسيتي که به تازگي در جام اتحاديه انگليس به قهرماني رسيده است در ورزشگاه اتحاد به مصاف ويگان مي‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *