شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۹
۵۱
بذرپاش:

حداکثر تدبیر دولت ژنرال‌ها توزیع شیر رایگان در مدارس است

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب: 328154
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه نشان داد تا آخر سال حداکثر اقدمات راهبردی دولت در حوزه اقتصاد، دادن ۲ بسته کالایی ارزان به برخی اقشار کم‌درآمد است. آیا حداکثر تدبیر دولت ژنرال‌ها همین بود؟
حداکثر تدبیر دولت ژنرال‌ها توزیع شیر رایگان در مدارس است
به گزارش جهان، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفـت‌وگو با فارس، با اشاره به گزارش دیروز رئیس‌جمهور در رسانه ملی پیرامون اقدامات 100 روزه دولت، گفت:‌ علمکرد برخی از مجریان در شب گذشته به جای گزارش علمکرد آدم را یاد فیلم انتخاباتی و یا یک شوی تبلیغاتی می‌انداخت که نه برازنده صدا و سیما بود و نه برازنده دولت محترم بود.البته باید دید که پشت صحنه این اتفاق چه بوده است.
 
این نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: مصاحبه گزارش عملکرد 100 روزه نشان داد تا آخر سال حداکثر اقدمات راهبردی دولت در حوزه اقتصاد بعد از یک سال طرح چند ساله توزیع شیر رایگان در مدارس و احتمالاً دادن دو بسته کالایی ارزان به برخی اقشار کم درآمد است. آیا حداکثر تدبیر دولت ژنرال‌ها همین بود؟
 
بذرپاش گفت: راه پیشنهادی تیم اقتصادی دولت برای کاهش تورم کنترل حجم نقدینگی است اینکه هیچ پروژه و کاری را انجام ندهیم از ترس اینکه نقدینگی کشور اضافه شود آسان‌ترین راه کنترل تورم است.
 
وی افزود: در این صورت یک رکود سنگین را در کشور شاهد خواهیم بود پس بهتر است کلیه امور را به تعطیلی رساند که هم نقدینگی کنترل شده و هم تورم کاهش پیدا کند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: البته روش‌های بهتری برای مهار نقدینگی وجود دارد که جا داشت مشاورین رئیس‌جمهور به ایشان مشورت‌های لازم در خصوص راه‌های کاهش نرخ تورم ارائه می‌دادند وگرنه تعطیلی بسیاری از امور هنر نمی‌باشد. در این گزارش دولت نشان داد که به تعطیلی کارها علاقه خاصی دارد و برای هر یک از آنها توجیه خاصی را همراه خود دارد. تعطیلی سفرهای استانی بعنوان روش مطلوب برای ارتباط با آحاد مردم، تعطیلی مسکن مهر به عنوان روشی برای ایجاد سرپناه برای اقشار کم درآمد جامعه، کاهش سطح فعالیت‌های هسته‌ای کشور به صورت داوطلبانه، تعطیلی بسیاری از طرح‌های اقتصادی گذشته مانند طرح‌های جلوگیری از قاچاق کالا و ارزی مانند طرح شبنم و ایران‌کد و ده‌ها موضوع دیگر آن هم بدون ارائه راه‌حل‌های جایگزین، جای سؤال دارد.
 
بذرپاش گفت: چطور همه امور اقتصادی و ضعف‌های اقتصادی کشور از گذشته به ارث رسیده ولی قوت‌ها و دستاوردهای ورزشی از سه ماه قبل به ارث رسیده است.
 
وی افزود: قرار بود آقای رئیس‌جمهور با این سابقه اجرایی زیاد و تیم با تجربه گزارش عملکرد 100 روزه خود را می‌داد ولی جز سیاه‌نمایی که نسبت به کل نظام بود کار دیگری انجام نشد.
 
نماینده مردم تهران ادامه داد: این کار را هم با این توجیه انجام شد که باید واقعیت‌ها را بیان کرد و در این 100 روز بر اوضاع کشور مسلط می‌شدیم. آیا کسی که وارد صحنه انتخابات می‌شود به مشکلات کشور آشنایی ندارد. آیا از 24 خرداد تا 12 مرداد زمان برای آشنایی با مشکلات کشور نیست؟
 
بذرپاش گفت: خدا نکرده دشمنی ما با یک قوم ما را از عدالت خارج نکند. دولت محترم حدود 35 مصوبه برای توضیح کسب و کار اتخاذ نموده است از جمله کاهش پیش‌پرداخت برای گشایش ال‌سی به 30درصد. جا دارد دولت محترم ببیند کدام یک از 35 مصوبه در این حوزه اجرایی شده است.
 
«امیدواریم دولت محترم به این باور برسد که انتخابات تمام شده است و اکنون دولت جمهوری اسلامی ایران مطرح است. دستاوردهای 33ساله نظام با صدها هزار خون شهید به اینجا رسیده است.»
 
وی افزود: جا دارد دولت در امور اقتصادی و اجرایی بیشتر بپردازد و امیدواریم در گزارش‌های بعدی به اصل موضوع بیش از حاشیه‌ پرداخته شود و آن هم کار و تلاش شبانه‌روزی برای مردم و حل مشکلات کشور باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت
عبدالله
جناب بذر پاش شما که امتحان خود را دادید و نمره خوبی نگرفتید !حالا به دیگران ایراد می گیرید؟!
عادل
از این راههای کنترل تورم چرا شما به دولت قبلی یاد ندادید و تورم کنونی را بوجود اورد؟ حالا نظر کارشناسی می دهید و در موضع حق به جانب ایستادید!
اگر عملکرد دولت دهم در دو سال آخر نبود عمرا مردم به دولت تدبیر رای نا پلئونی میدادند.
خب چرا به اعضای کابینه رای اعتماد دادید؟
چرا استیضاح نمیکنید؟
بذر پاش بهتره درباره مسائل خودش جوابگو باشه.
اشتاهی مثبت دادم
ح
یکی باید به خودت بگه
علی.د
Iran, Islamic Republic of
آیا مهرداد بذر پاش انتخاب نماینگی مردم شریف تهران بود؟
با خارجیها عکس یادگاری و لبخند
اما با انتقاد یک نماینده ترش رویی و...
محمد
انتقادات به جا و درستی مطرح کردند ، منتظر پاسخ مناسب از دولت راستگویان هستیم .
البته اگر پاسخگو باشد و نخواهند به جای جواب دادن متین به هوچی گری و اتهام زنی بپردازند .
محمد آقا آقای بذر پاش حرف منطقی ندارد که جواب بشنود
معراج
Iran, Islamic Republic of
تنها چیزی که تو این دولت نیست هوچی گری و اتهام زنی،نحوه ادبیات ،پاسخگویی،تسلط به عدد و رقم ،ظاهر آراسته الان باید به کشورت افتخار کنی سرت رو بگیر بالا بگو ایرانی هستم،تمام خوشحالی مردم الان از اینه،آبرو پیدا کردیم تو دنیا.
تدبیریها جواب دهند اگر جوابی دارند
کاش دولت پاسخگو بود
امری محااااااااااااااااااااااااااال!!!!!!!!!!
حجتی
اقای بذرباش شما با کدام پارتی از رده پایین به بالا امدی برای کسانی که به شما رای دادند و به مجلس رفتی متاسفم
الف
Iran, Islamic Republic of
حداکثر تدبیر دولت ژنرال ها راه ندادن بی کفایت هایی چون شماست
حسینی
Iran, Islamic Republic of
اگه پیر مرد بود حتما دردولت جای میگرفت وجود جوانان دردولت توازن قوا را دردولت به هم میزند.
آخه دولت ....چیزی براشون نگذاشته بود بمونه
این بابا همونی نبود که عضو هیئت علمی دانشگاه علامه اش کرده بودن. بیچاره حق داره ناراحت باشه
یک شهروند عصبانی
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه که آقای بذر پاش خودش رو در قد و قواره حرف زدن می دونه .
الان مثلا خودت جناب هم قدش هستی
فکر نکنم صدر صد!!!!!
Iran, Islamic Republic of
قيافه ايشان با مرتضوي خيلي شبيه هست
عامه
خود جنابعالی در زمان مسئولیت هایی که داشتی چقدر خدمت کردی که توقع از عملکرد 100 روزه دولت تدبیر داری هم اینکه ارامش در جامعه برقرار شده و هم اینکه تورم در حال کاهش است و دست آورد سیاست خارجی مثبت بوده برای این عملکرد 100 روزه دولت امید و تدبیر برای ما مردم بسیار خوشایند است .
مهرداد جان گوشه ای از تدابیرت در سایپا را به دولت بیاموز !!
معراج
Iran, Islamic Republic of
البته همیشه وجود منتقدین مفیده ،اینکه مسولین بدونن باید به بعضی ابهامات پاسخگو باشن،ولی دکتر روحانی از اول هم گفت من در 100 روز اول گزارشی از واقعیت های کشور به مردم میدم و در کنارش کارهایی که صورت گرفته شده،بی انصافیه که یه نماینده مردم خوشحالی مردم براش مهم نیست و به خاطر جناح غیر منصفانه نقد میکنه.
بی تدبیری !
شما هم که مثل اقای .....دارین عوامفریبی می کنین . ایشون قول دادن در 100 روز تحول اقتصادی ایجاد می کنن بعد که دیدن نمیتونن نظرشون عوض شد گفتن گزارش میدم بعد که خواست گزارش بده اومد دولت قبلی رو کوبید .
ایا این کار اقای روحانی انصاف بود ؟
شک ندارم که که دولت روحانی بهترین دولت تاریخ ایران است
هموطن
شک که میاد کارا خراب میشه بهتره به یقین برسی که محاله!!!!!
لطفا دولت رو مسخره نکنید
توزیع شیر رو مسخرخ نکنید
خندیدم خیلی!!!!
کمی تند رفته ای مهردادخان
United Kingdom
دولت به جای اینکه ادم بگیره براش کامنت تو سایتها بنویسند مشکلات مردم رو حل کنه
دولتیها لطفا فرافکنی نکنند
United States
مابقی نمایندگان یاد بگیرند
Iran, Islamic Republic of
خود ايشان با 29 سال سن بدون حتي يك روز تجربه مديريت مديرعامل شركت پارس خودرو و سايپا شدند . و نتايج حاصل از دوران اقاي احمدي نژاد به دليل بهره گيري از مديراني نظير اقاي بذرپاش بوده است
حتماً باید80سالش میبود و سرم به دست!!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
از انتقادات درست و بجاي اقاي بذرباش كمال تشكر و قدرداني رادارم. ايشان نياز نميديد كه به دولت قبلي تذكر بدهد آنها انصافا در همه زمينه ها تلاش ميكردند حتي شبانه روز. من از اقاي احمدي ن‍ژاد طرفداري نميكنم ولي از خدا ميترسم و انصاف را هم رعايت ميكنم ايشان با تمام وجود براي ايران كاركردند البته ضعف هايي هم داشتند نميتوان گفت كه انسان همچي تمام است تمام كاهايش درست است.خدا وكيلي در اين 100 روز كاري اقاي روحاني شما غير از طلا و سكه چيز ديگري ديديد كه ارزان شود. همين ديشب يك دارو گرفتم دكتر داروخانه گفت چند روز پيش اين دارو 2000 تومان بود امروز 1000 تومان گرانتر شد.....
موسی پور
Iran, Islamic Republic of
آقای بذر پاش این دولت تدبیر است دولت عدالت نیست بریز بپاش کند به کارگر و چوپان و فلج و ملجو و چای ریزو جارو کش و بقل و چقل و همه که همه نه جونم ؛ باید تفاوت فقیر و غنی معلوم شه ؛ همین شیر دادن دولت تدبیر هم خوب نی هی بچه ها شیر می خورند کم کم شیر میشوند بعد چی میخواهن؛ یارانه بعد سهام عدالت بعد وام خودرو بعد مسکن مهر و0000 ودر آخر می خواهند دولت نوکریشان کند خیال خام؛ تدبیر با هدایت سر دار سازندگی یعنی هر تونست زنده بمونه وگر یارانه اش را بده
اشتب منفی زدم!

ایشان در دولت قبلی بود که با این تجربه مدیر یکی از برگترین بنگاههای تولیدی شد و من هم بحای ایشان باشم اینگونه بر دولت تدبیر امید میتازم و قربان صدقه آقای احمدی نژاد میروم
ابوالحسن فقیهی
اره همون شیری که دولت قبل از توزیع ان عاجز مانده بود اخه اقایون تمام تلاششون معطوف سیاستگذاری خارجی و گشایش روابط با اوگاندا و سومالی و گینه
تقصیر تو نیست برادر
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم عالی جواب دادی
مهدی
حداکثر تدبیر دولت مورد علاقه جنابعالیم این بود که شیر را از یه کالای دم دستی به یه کالای لوکس تبدیل کرد و هر روز شیر خوردن را برای قشر ضعیف تر به آرزو تبدیل کرد
داود پوراسماعیلی
Iran, Islamic Republic of
لااقل تا کنون سه هزار میلیارد و بقیه گم نشده است ضمنا" شما بفرمایید در دوره قبل چکار گرده ای
خدایا روا مدار که گدا معتبر شود
حتماً اقا زاده ای!!!!!!!!!!!
Latvia
من دبیر هم انسان هستم من باید 2 ساعت یک ریز سر کلاس حرف بزنم زبانم بند می رود گلویم خشک می شود اما وقتی دفتر می آیم حتی یک چایی هم به من نمی دهند برای یک استکان چایی 5000 پول می گیرند یعنی 16 ضربدر ده هزار تومان بکنید فقط پول چایی ماهیانه ام است . 200هزار تومان هزینه سرویس است هر دقیقه هم تحت عنوانین ارزشیابی از حقوقم کم می کنند گناه من چیست 200 هزار کرایه خانه می دهم 100 هزار پول دارو هر ماه می دهم من دارم 150 هزار تومان با 2 کودک و مخارج دبستان آنها. دبستان