جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

واکنش ایران به تایید حکم اعدام آیت‌الله‌نمر

دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب: 451850
معاون وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه بی تردید اعدام شیخ نمر هزینه سنگینی را متوجه سعودی خواهد کرد، به مقامات عربستان توصیه کرد که دست از رفتارهای ماجراجویانه علیه مردم کشورشان و کشورهای منطقه بردارند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسین امیرعبداللهیان معاون وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه انتشار اخباری مبنی بر تایید حکم اعدام روحانی برجسته عربستان، شیخ نمر نگران کننده است، یادآور شد: عربستان هنوز پاسخی قانع کننده برای سوء مدیریت در حج تمتع امسال که باعث کشته شدن هزاران مسلمان شیعه و سنی شد، ندارد.

وی افزود: بی تردید اعدام شیخ نمر هزینه سنگینی را متوجه سعودی خواهد کرد.

معاون وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه وقایع حج سال جاری و تجاوز نظامی ناکارآمد سعودی علیه مردم مظلوم یمن اثبات کرد که شرایط عربستان مناسب نیست و رویکردهای تحریک آمیز و طایفه ای بر ضد شهروندان این کشور به مصلحت حکومت نخواهد بود، به عربستان سعودی توصیه کرد که دست از رفتارهای ماجراجویانه علیه مردم کشورش و کشورهای منطقه بردارد و در مسیر انصاف و عقلانیت گام بردارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *