چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ترویج علوم انسانی بومی بر بستر IT

شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 431456
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به ضرورت ایجاد بازارهای داخلی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و رابطه شبکه‌های اجتماعی با ظرفیت علوم انسانی، گفت: از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه حمایت می‌کنیم.
به گزارش جهان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در گفت‌وگو با فارس، گفت: باتوجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و رابطه این شبکه‌ها با ظرفیت علوم انسانی در بستر فناوری اطلاعات باید بتوانیم با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، علوم انسانی بومی کشور را در شبکه‌های اجتماعی و بر بستر فناوری اطلاعات ترویج دهیم.

وی افزود: در حوزه فناوری اطلاعات بخشی از بازار داخلی ما از دست رفته است و باید بتوانیم با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه بازار داخلی را به دست آوریم.

ستاری ادامه داد: حتی باید برای جذب بازارهای بین‌المللی در حوزه فناوری اطلاعات نیز برنامه‌ریزی داشته باشیم که برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه نیز برنامه‌ریزی‌هایی داریم تا از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های فعال در حوزه صادرات هم حمایت‌هایی داشته‌باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *