جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

واکنش‌دفاترآقایان احمدی نژادوآشنا به‌دو خبر

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب: 371859
دفاتر آقایان محمود احمدی نژاد و حسام الدین آشنا به انتشار دو خبر در جهان نیوز واکنش نشان دادند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دفتر محمود احمدی‌نژاد با انتشار بیانیه‌ای، برخی از اظهارات منتسب به وی درباره مسائل سیاسی روز را تکذیب کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اظهارات منتسب به جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد پیرامون مسائل سیاسی روز که در برخی سایت‌های خبری بازتاب یافته از اساس کذب محض بوده و قویاً تکذیب می‌شود.

به اطلاع می‌رساند اصولاً جناب دکتر احمدی‌نژاد در هیچ‌یک از موارد اشاره شده، مصاحبه، اظهارنظر و یا موضع‌گیری نداشته است.»

پیش از جهان نيوز خبر داده بود که آقای محمود احمدی‌نژاد دستور داده‌ است تا ساختمانی که در منطقه ولنجک تهران در اختیار وی بود را تخلیه کنند و به فکر ساختمانی در مناطق متوسط شهر تهران باشند.

آقای احمدی‌نژاد در این خصوص گفته است: الان من شمال شهر نشین شده‌ام و مردم که مرا می‌بینند،‌ انتقاد می‌کنند، بروید جایی در شرق یا مرکز تهران پیدا کنید.

همچنین آقای احمدی‌نژاد گفته است: این دولت دارد مقدمات بازگشت ما را فراهم می‌کند. آمارها هم نشان می‌دهد که نتوانسته‌اند کاری بکنند و روز به روز در باتلاقی که خودشان درست کرده‌اند دست و پا می‌زنند و با عملکرد خودشان تا یکی دو سال آینده شرایط را برای ما فراهم می‌کنند.

ماموریت آشنا برای نگارش نامه به آیت‌الله مکارم شیرازی تکذیب شد

دفتر مشاور فرهنگی رئیس جمهور با انتشار متنی، اخبار برخی از سایت‌های خبری مبنی بر این‌که حسام‌الدین آشنا از سوی دولت مأمور تهیه و تنظیم جوابیه دولت به نامه اخیر آیت‌الله مکارم شیرازی شده است، را تکذیب کرد.

به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در متن منتشر شده از سوی دفتر مشاور رئیس جمهور در امور فرهنگی آمده است: اخبار منتشر شده در برخی از سایت‌های خبری با عنوان "نگارش جوابیه دولت به انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی توسط حسام‌الدین آشنا" کذب محض می‌باشد.

گفتنی است در خبر منتشر شده آمده بود: پس از انتشار خبر جهان در خصوص نامه آیت‌الله مكارم شیرازی به رئیس جمهور و انتقاد از عملكرد وزارت‌خانه‌های علوم، ارشاد، استانداری سیستان و بلوچستان و آقای یونسی مشاور رئیس جمهور، دولت پاسخی برای این نامه آماده کرده است.

نوشتن پاسخ برای این نامه برعهده آقای حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور گذاشته شده و وی نیز متنی آماده کرده و یکی دوبار نزد رئیس‌جمهور رفته تا برای ارسال به آیت‌الله مکارم شیرازی نهایی شود.علی رغم واکنش "دفاتر" احمدی نژاد و آشنا به خبر جهان تا کنون آقایان "محمود احمدی نژاد" و "حسام الدین آشنا" واکنشی به این خبر نشان نداده اند و ترجیح داده اند که سکوت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


در مورد مسائل پیش پا افتاده معمولا دفتر اشخاص جواب می دهند. اگر قرار باشد احمدی نژاد بیفتد دنبال خبرگزاریها که کدومشون چی میگن دیگه وقتی براش نمی مونه
درسته؟
ممد
United Kingdom
علی رغم واکنش "دفاتر" احمدی نژاد و آشنا به خبر جهان تا کنون آقایان "محمود احمدی نژاد" و "حسام الدین آشنا" واکنشی به این خبر نشان نداده اند و ترجیح داده اند که سکوت کنند.
واکنش دفتر با واکنش مسئول دفتر در قانون مطبوعات دو تا چیز است ؟!