شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مانور بزرگ پیاده روی قدمگاه تا حرم رضوی

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 377259
در ایام ولادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و در روزهای پایانی دهه کرامت از ۱۳ شهریوربه مدت سه روز مانور بزرگ پیاده روی قدمگاه تا حرم رضوی با حضور جمعی از خواص تاثیر گزار فرهنگی کشور از جمله حجج الاسلام آقا تهرانی و پناهیان برگزار می گردد.
به گزارش جهان؛ این مانور با الگو گرفتن حرکت اربعین حسینی در مسیر حدود۱۰۰ کیلو متری در سه روز صورت می پذیرد و حدود پنج هزار نفر از استانهای مختلف و بیست کشور جهان در آن حضور دارند.

لازم به ذکر است در روز ولادت پس از استقبال مردم مهمان نواز مشهد و همراهی آنها این کاروان ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۶/۰۶/۱۳۹۳ مشرف به زیارت علی بن موسی الرضا علیه السلام می گردند.

علاقمندان جهت ثبت نام به سایتwww.mashhadoreza.com و جهت اطلاع از شرائط آن با شماره۰۲۱۷۶۳۹۳۶۶۸ تماس حاصل نمایند.

همچنین دبیر خانه ستاد مردمی پیاده روی حرم رضوی شماره حساب بانک ملی ایران ۰۱۰۹۸۶۴۱۸۲۰۰۷ را جهت جذب کمک های مردمی اعلام نموده و خاطر نشان گردیدند که مردم ولایت مدار ایران می توانند به منظور برپایی ایستگاه های صلواتی جهت تکریم زوار حضرت با این ستاد همکاری نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *