پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

امام جمعه غرب تهران: بساط دریدگی‌های رسانه‌ای را برچینید

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 387753
امام جمعه غرب تهران با بیان اینکه مسئولین دولتی باید پاسخگو باشند گفت:‌ ماجرای اسید پاشی در اصفهان یکی از مصادیق ناامنی داخلی محسوب می‌شود و به هیچ وجه قابل قبول نیست.
به گزارش جهان؛ حجت الاسلام یحیی صالح نیا در گفت‌وگو با فارس، دولت را مسئول مستقیم امنیت کشور دانست و گفت: ماجرای اسید پاشی در اصفهان یکی از مصادیق ناامنی داخلی محسوب می‌شود و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته اتفاقات ناخوشایندی در بعد امنیت ملی کشورمان رخ داده است، اظهار داشت: مسئولیت ماجرای ربودن سربازان وطن در سراوان، ترور نیروهای خدوم انتظامی و نظامی، سقوط هواپیما، اسید پاشی‌ها و ... که همگی توسط برخی جریانات کثیف رسانه‌ای به گردن دیگر نهادها و ارگان‌ها انداخته شد تماماً بر عهده دولت است.

امام جمعه غرب تهران ادامه داد: مسئولین دولتی باید پاسخگو باشند که چرا و چگونه می تواند اینقدر ناامنی در شهری که مدتی پایتخت فرهنگی جهان اسلام نام داشت اتفاق بیافتد و در ایام نزدیک به ماه محرم که شیعه در سوگ مظلومیت و شهادت اباعبدالله است مردم شاهد رفتارهای یزیدانه با نوامیس خود باشند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه با عنوان این مطلب که خسارت های مادی و معنوی به کشور را چه کسی جبران می کند، گفت: آثار روحی و روانی مترتب از این ماجرا و پرکاری مغرضانه رسانه های وابسته و جریحه دار کردن احساسات و عواطف مردم تماما نیازمند ورود دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور است تا بساط اینگونه دریدگی های رسانه ای را برچیند.

صالح نیا با بیان اینکه یکی از افتخارات مردم ما در گذشته و حال داشتن دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی قوی در بعد جهانی است، تصریح کرد: افتخار انهدام سنگین ترین پروژه های تروریستی و دستگیری سرکرده های آن ها نظیر ریگی، نمایشی کامل و حقیقی از اقتدار جمهوری اسلامی در دفاع از ملت و خاک خود بوده است و همین انتظار وجود دارد که این چهره کوچکترین ذره ای و خدشه ای بر خود نگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *