جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

پیشنهاد جدی پرسپولیس به تیموریان

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 397257
بی‌شک مذاکره پرسپولیس با هافبک استقلال می‌تواند بمب خبری در فصل جاری باشد.شنیده‌های ما حکایت از آن دارد باشگاه پرسپولیس به صورت جدی، مذاکره با آندو را آغاز کرده و آنها می‌خواهند به هر شکل ممکن، آندو را به پرسپولیس منتقل کنند.
به گزارش جهان،خبر ورزشی نوشت: روزهای گذشته برای پرسپولیس بسیار پرخبر بوده است. از شایعه قطعی شدن تغییرات در هیأت‌مدیره تا جریمه‌های مالی جدید برای باشگاه پرسپولیس.

اما مسئله‌ای که بین تمام این اخبار خوب و بد گم شد، ماجرای پیشنهاد یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به آندرانیک تیموریان، هافبک ملی‌پوش استقلال، بود.

شنیده‌های ما حکایت از آن دارد باشگاه پرسپولیس به صورت جدی، مذاکره با آندو را آغاز کرده و آنها می‌خواهند به هر شکل ممکن، آندو را به پرسپولیس منتقل کنند.

پیشنهاد به اطرافیان آندو داده شده و پرسپولیسی‌ها منتظر جواب این سؤال هستند که آیا آندرانیک حاضر است در ادامه فصل، پیراهن پرسپولیس را به تن کند یا نه.

بی‌شک مذاکره پرسپولیس با هافبک استقلال می‌تواند بمب خبری در فصل جاری باشد و اگر آندو به پرسپولیس برود، همین بمب خبری منفجر خواهد شد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من پرسپولیسی هستم هم برای اندو بد است بیاید و هم ما ان پولی که او می خواهد نداریم