پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۱

تشكيل ستاد مردمي انتخاباتی هاشمي

سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 284162
ستاد مردمي انتخابات رياست جمهوري 1392 اکبر هاشمي رفسنجاني در استان بوشهر تشكيل شد.
تشكيل ستاد مردمي انتخاباتی هاشمي
به گزارش جهان به نقل از عصر ایران، محمد باقر عباسي سملي دبير انجمن اسلامي مهندسان استان بوشهر اظهار داشت: تشكيل ستاد مردمي انتخابات آيت الله هاشمي رفسنجاني در استان بوشهر حركتي كاملا مردمي و خودجوش است كه از مدتي پيش مقدمات آن فراهم شده بود.
 
وي در خصوص افراد يا گروه هاي تشكيل دهنده ي اين ستاد گفت: ستاد مردمي همانگونه كه از اسم آن بر مي آيد متشكل از همه اقشار و گروه هاست و گرايش هاي مختلفي در آن ديده مي شود ولی ايده تشكيل چنين ستادي از سوي جمعي از نيرو هاي سياسي استان كه از سال 76 درستاد آقاي خاتمي، ستادهاي آقايان هاشمي رفسنجاني ، كروبي و معين در سال 84  و در سال 88 ستاد مهندس موسوي ، حضور و فعاليت داشتند مطرح گرديد كه پس از بحث و تبادل نظر مورد توافق جمعي واقع شد .
 
عباسي افزود: اين ستاد در پي اظهارات اميدواركننده ي اخير آيت الله هاشمي ، به منظور دعوت و استقبال از حضور سبز ايشان با آمادگي قبلي تشكيل شده ، كه در صورت اعلام رسمي كانديداتوري معظم له ، ستاد مردمي نيز رسما كار خود را آغاز خواهد كرد و جزئيات بيشتر طي اطلاعيه هاي بعدي به اطلاع عموم هم استانيهاي عزيز خواهد رسيد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
آزموده را آزمودن خطاست !!
اينهايي كه براي هاشمی سينه چاك مي كنند همانهايي هستند كه در دوران صدارت هاشمي به آلاف و الوف دست يافتند و به پست و مقامهایي رسيده بودند و اكنون كه مي بينند فضا براي برگرداندن آب رفته به جوي فراهم است به تكاپو افتاده اند .