دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱۴
۱۶

عملکردم در فتنه مثبت نبود/ روحانی بهتر از من پیدا نکرد!

سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 304466
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: به آقای روحانی گفتم که پس از ۱۶ سال، تمایل چندانی برای فعالیت دوباره در آموزش و پرورش ندارم، اما گزینه مناسبتری پیدا نکرد.
عملکردم در فتنه مثبت نبود/ روحانی بهتر از من پیدا نکرد!
به گزارش جهان به نقل از نسیم، محمدعلی نجفی در حاشیه حضور در مجلس با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: وزیر فعلی زحمت زیادی کشیده؛ البته نقدهایی در خصوص نحوه اجرای سند تحول بنیادین به عملکرده ایشان وارد است که باید اصلاح شود.

وی اظهار داشت: مجمعی از نخبگان، برای بازنگری نحوه اجرای سند تحول تشکیل می‌شود.

نجفی افزود: عملکردم در فتنه مثبت نبود، اما منفی هم نیست.

به گفته وی "مجلس ملاک تخصصی و سیاسی برای رأی اعتماد به وزرا دارد و بر این اساس تصمیم می‌گیرد. رأی اعتماد به وزرا، باید حجت شرعی داشته باشد."

نجفی افزود: اگر رأی اعتماد نگیرم، برایم فرقی نمی‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام

خیلی متاسفم آقا! شما که می فرمائید عملکردتان در فتنه مثبت نبوده چرا جسورانه کاندیدای وزارت شده اید؟ در این مملکت چه خبره که حامیان فتنه طلبکارانه مدعی شده اند. آقایان مجلسیان شجاعتی مدرس وار امروز ضروری است!!
کسی که خودش می گوید تمایل برای کار نداره چطور می تواند کار کند؟
برای خدمت به مردم باید دل به کار داد. این آقا خودش هم میگه که حال نداره.
امین الرعایا
هزار رحمت به شرفش
باید از فتنه گری ترسید که وقیحانه خودش رو صاحب حق میدونه
باید از اصولگرائی ترسید که حرف رهبری رو گوش نمیده و با نزاع های بیهوده ی درون گروهی بستر ساز بازگشت فتنه گران میشه
خودبزرگ بینی هم حدی دارد
البته می توان به حساب صداقت هم گذاشت.
یعنی در این مملکت با 70000عضو هیئت علمی بهتر از ایشان نبوده !!!!!!!!!!!!!!!
معلم
Iran, Islamic Republic of
در زمان وزارت آقای نجفی در آموزش و پرورش ،دو بار در آزمون کتبی اعزام معلمین به خارج از کشور قبول شدم اما در مصاحبه مردودم کردند . مصاحبه کنندگان پرسیدندد : رشته تحصیلی آقای دکتر نجفی چیست؟ گفتم نمی دانم .با تمسخر گفتند : می خواهی به خارج بروی، رشته وزیرت را نمی دانی ؟ گفتم فوق لیسانس دارم ، رتبه هفت کنکور بودم ، شاگردانم در سال آخر دبیرستان صد در صد قبول می شوند ، همیشه شاگرد اول بوده ام ، در مسابقات فرهنگی هنری ،رتبه اول کشور را کسب کرده ام ... باتحقیر گفتند : اصل ، مصاحبه است . البته تازگی ها متوجه شدم آقای نجفی اصلا دکترا ندارند .
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین جفای نجفی در دوره وزارتش حذف امور تربیتی از مدارس بود که با خالی شدن این پست عملا تربیت دینی از مدارس خارج شد .
France
"نجفی افزود: عملکردم در فتنه مثبت نبود، اما منفی هم نیست." اولا پذیرفته که ماجرای آن سال یک فتنه بوده است. ثانیا پذیرفته که میشده بهتر هم عمل کرد. پس نسبت به برخی دیگر از اصلاح طلبان ایشان منصف تر هستند.
hassan
United States
پس چرا حالا که بحث پست و سمته دارن این حرفا رو میزنن ؟؟؟
بهترین وزیر است دکتر نجفی
سلام
خبرگزاری تسنیم اشتباها واژه کاملا را در خبر نیاورده بود و بعدا تصحیح کرد و از سایر رسانه ها هم خواست که آن را تصحیح نمایند پس لطفا شما هم اصلاح کنید آقای نجفی گفته اند عملکردم کاملا مثبت نبوده
بیچاره معلمان که اقای روحانی نتوانست کسی را پیدا کند -
سلام
من خود یک دبیر هستم . دقیقا هم مدرک آقای نجفی و دقیقا در یک گرایش .
اما برای من مدرک مهم نیست . رشته هم مهم نیست .
عملکر مهم است
ایشان چه عملکرد مثبتی در زمان دولت هاشمی داشته اند که با وجود این همه دبیر باعلم و البته جوان باید بر کرسی آموزش و پرورش تکیه زنند ؟؟؟؟
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
ازنمايندگان محترم عاجزانه مي خواهم به رأي ندهندچون رأي به ايشان نوعي عقب گردبه گذشته است وشيوه مديريتي ايشان باتعليم وتربيت درآموزش وپرورش همخواني ندارد
بسمه تعالی
هشدار جدی و تمام عیار، هرکس در فتنه 88 نقش داشته است باید حتما قبل از بررسی در مجلس انصراف بدهد.