جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

قالیباف:ملت ایران مدیون آذربایجان است

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 290561
محمدباقر قالیباف با بیان اینکه تنها دشمن ملت ایران سوءتدبیر در اداره کشور است گفت: باید دست به دست هم بدهیم و اجازه ندهیم نخبگان، بزرگان و پیشکسوتان در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی احساس مشارکت نکنند و به حاشیه رانده شوند.
قالیباف:ملت ایران مدیون آذربایجان است
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف عصر روز یکشنبه در ادامه سفرهای انتخاباتی خود به تبریز سفر کرد و در جمع مردم تبریز در محل سالن ورزشی شهید پور شریفی سخنرانی کرد.

وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم تبریز گفت: رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند که آذربایجان سر ایران است ما علمای بزرگ، شهدای بزرگ، جوانمردی، غیرت، عزت، صداقت را در آذبایجان دیده ایم و اگر منصف باشیم می بینیم که ملت ایران به آذربایجان مدیون است.

کاندیدای انتخابات یازدهم گفت: افتخار آذربایجان این است که به شهر اولین ها مشهور است اگر در زمان مشروطه نبودیم اما در دفاع مقدس مردانگی و غیرت این مردم را دیده ایم و به آنها افتخار کرده ایم.

وی گفت: اجازه نخواهیم داد که این چنین مردمی با همت و غیرتی در تاریخ ایران حضور داشته اند و ایفای نقش کرده اند در تصمیم گیریها و تصمیم سازی ها حضور نداشته باشند.

قالیباف به مردم آذربایجان قول داد که با همت و تلاش آنها مشکلات امروز از جمله مشکل بیکاری و مشکلات اقتصادی را برطرف خواهد کرد.

وی گفت: امروز تنها دشمن من و شما یک چیز بیشتر نیست و آن هم سوء تدبیر در اداره کشور است باید دست به دست هم بدهیم و اجازه ندهیم که نخبگان، بزرگان، پیشکسوتان، علما، اندیشمندان و جوانان با غیرت ما در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها احساس مشارکت نکنند و به حاشیه رانده شوند.

عضو ائتلاف پیشرفت مجددا تاکید کرد: مشکلات امروز بیشتر بخاطر سوء تدبیر در چند سال گذشته است و باید تلاش کنیم که مشکلات برطرف شود. مشکلات اقتصادی حل خواهد شد متاسفانه گاهی دولت دخالتهایی داشته که نباید دخالت می کرد اما جایی که باید دخالت کند خودش را کنار کشید و می بینیم که دخالت نمی کند.

وی درباره مشکل مسکن و مزیت کارگران گفت: در شرایط فعلی اگر کارگران دو شفیت هم کار کنند نمی توانند کرایه خانه خود را بدهند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه جای هیچ ناامیدی نیست افزود: ما از همت مردم یاد گرفتیم که جای ناامیدی نیست بنده اگرتوفیق خدمت پیدا کنم به شما قول خواهم داد که شما مردم آذربایجان حماسه سیاسی را ورق خواهید زد وما حماسه اقتصادی را محقق خواهیم کرد.

وی گفت: در دوران خدمت من هیچ وقت نخواهید شنید که قانون رعایت نمی شود من از روز اول قانون اساسی خصوصا حقوق ملت را به طور کامل رعایت خواهم کرد و بر این باورم که از همه ظرفیتهای استانی استفاده خواهد شد و به شدت از تمرکزگرایی پرهیز خواهیم کرد.

قالیباف در پایان سخنان خود به زلزله زدگان آذربایجان تسلیت گفت و یادآور شد: در طول این مدت کمکهایی به زلزدگان شد و باز هم انشاالله کمک خواهیم کرد و وظیفه خود می دانیم که به این موضوع توجه داشته باشیم.

به گزارش مهر، سفر قالیباف به تبریز با این سخنرانی پایان یافت و محمدباقر قالیباف امشب به مقصد تهران حرکت می کند.
https://jahannews.com/vdcaiwnu649nom1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaiwnu649nom1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چرا فقط آذربایجان مگر خوزستان و بندر عباس و بوشهر و ... که در طول تاریخ برای حفظ ارضی کشور بارها مورد تهاجم دشمن قرار گرفته بودند تاثیری ندارند تمام اقتصاد کشور هم از همین مناطق است