سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

شکایت فدراسیون بوکس از روزبهانی+عکس

يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۵
کد مطلب: 445460
فدراسیون بوکس کشورمان از ملی‌پوش کشورمان در این رشته شکایت کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، فدراسیون بوکس به دلیل صحبت‌هایی که احسان روزبهانی چندی پیش انجام داده بود از این بوکسور شکایت کرده که این موضوع با واکنش این ملی‌پوش مواجه شده است.

بوکسور وزن ۸۱ کیلوگرم کشورمان که از این شکایت ناراحت به نظر می‌رسد، با انتشار عکس‌نامه این شکایت و عکسی از خودش پس از مبارزه برای تیم ملی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «سلام به همه دوستان عزیز، شرمنده که نتونستم خوشحالتون کنم. اینم سبک جدید انرژی دادن قبل اعزام به مسابقات. شکایتی که فدراسیون یک روز قبل از آمدن برای من فرستاد، به دلیل مصاحبه و دفاع از حق و حقوق خودم و بچه‌ها. واقعاً متأسفم».

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


mahyar
بلند شو مرد. مبارزه که بدون شکست نمیشه، فدای سرت، ممنون که تا اینجا هم نام کشور را سربلند کردی. امیدوارم هر چه زودتر مثل گذشته سرحال و با روحیه مبارزه کنی و همیشه خبرهای خوشی از شما بشنویم. البته یادت نره برای رسیدن به این مهم باید بیشتر از همه چیز به فکر سلامتی خودت باشی.
بهروز پورعلی ثمرین
آقای عزیز این شکایت نامه نیست بلکه اظهار نامه است و نمی دانم چرا تشخیص اظهار نامه و احضاریه را نمیدانید این برگه یک برگه ای است که شخصی مطالب خود را برای طرف مقابل از طریق مجاری قانونی اداره ابلاغ دادگستری ارسال میکند و طرف مقابل هم پاسخ اظهار کننده را به همین طریق میدهد و در صورتی که طرفین مشکلاشان حل نگردید آنگاه است که به مراجع قضائی طرح شکایت میکند که این موضوع نیز شرایط خواست خودش را دارد.