پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۸

داعش آمریکا را تهدید کرد+تصاویر

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۵۵
کد مطلب: 375468
تروریست‌های داعش عکسی را در توییتر منتشر و مدعی شده‌اند که در خیابان‌ها و شهرهای ایالات متحده حضور دارند و این کشور را تهدید کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، گروه تروریستی تکفیری بعثی داعش که دست‌پرورده آمریکا و غرب بوده و تا قبل از حمله ایالات متحده به مواضع این گروه در عراق همواره مورد حمایت آنها قرار داشت، حالا به معضلی جدید برای آمریکایی‌ها تبدیل شده است.


این گروه تروریستی که مدت طولانی است با تسلیحات غربی‌ها جنایات بیشماری را در عراق و سوریه رقم زده، در هفته‌های اخیر و در اقدامی تامل‌برانگیز مورد غضب آمریکا و حامیانش قرار گرفته است.


آمریکایی‌ها که یک بار دیگر در چاهی که خود کنده‌‌اند گرفتار شده‌اند به مقابله با این تروریست‌ها برخاسته و چندین نوبت مواضع آنها را با جت‌هایشان مورد هدف قرار دادند.

خبرگزاری رسمی دیلی‌میل تصاویری را از این تروریست‌ها به نمایش گذاشته که نشان می‌دهد آنها در شهرهای ایالات متحده حضور دارند و در تهدیدی تازه، خطاب به آمریکایی‌ها می‌گویند: "ما در ایالت‌ شما هستیم، ما در شهرهای شما هستیم، ما در خیابان‌های شما هستیم".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جواد
داعش یعنی امریکا ، همه اینها بازیه تا سر ما را گرم کنند.داعش و اسرائیل و امریکا یک چیزند با سه اسم
نسل اول
اللهم اشغل الظالمین باالظالمین!
دست پرورده آمريكا بودن امريكا به آنها حمله كرد چه جوري ميشه اينهم شد تحليل
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
110
بعید نیست این کار هم کار امریکایی های خبیث باشد، تا بهانه ای گردد برای اعمال فشار به میلیون ها مسلمان بی گناهی که در امریکا و اروپا زندگی می کنند.
mohamad
با موبايل؟!!!! اگه راست ميگن برن رو ناو آمريكا پرچمشونو حك كنن
در اینکه این سگ دیر یا زود پاچه صاحبش رو گاز می گیره شکی نیست
داعشی ها سربازان اسرائیل هستند
بروید ببینید این صهیونیست ها قبل از اسلام چه جنایتی نسبت به مسیحیان می کردند
هر وقت قدرتی پیدا کردند مسیحیان را زنده زنده در گودال هایی از آتش سوزاندند
آمریکا با حمایت از داعش احمقانه ترین کاری رو که می تونست انجام بده رو انجام داد

ولی چیزی که در حال حاضر داره انجام میشه فقط یک دلیل داره
اگر دقت بفرمایید می بینید که رفتارهای فجیع داعشی ها به نام حکومت اسلامی در تمام دنیا منعکس میشه
حالا این حکومت اسلامی داره کشورهای اروپایی رو تهدید می کنه
نتیجه این تهدید شروع جنگ های صلیبی است
مدت هاست که اسرائیل از آمریکا می خواهد رسما به دنیای اسلام حمله نظامی کند ولی آمریکا به دلیل افکار عمومی قادر به شروع این کار نبود

از دیگر سو وحشت مردم از حکومت اسلامی غیر از اینکه مردم رو مجبور به شروع جنگ خواهد کرد کشور آمریکا را که به دلیل مشکلات داخلی در حال فروپاشی بود گرد موضوع مد نظر اسرائیل به وحدت می رساند

دستاورد دیگر این تهدید این است که مردم اروپا و آمریکا که اشتیاق فراوانی برای مسلمان شدن داشتند و یک خطر جدی برای دولت های استکباری محسوب می شد نسبت به اسلام بدبین شده و در مقابل آن موضع گیری می کنند.
اگر داعش یک حرکت علیه آمریکا و اسرائل انجام داد من اسمم را عوض می کنم