جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۳

صعود ذوب آهن هم قطعی شد!

پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب: 106961
ذوب آهن با شکست غیر منتظره برابر الوحده صعودش به مشکل خورده بود ساعتی بعد با تساوی الاتحاد – پاختاکور بلیط دور بعد را بدست آورد.

به گزارش سرویس ورزشی جهان ، در آخرین بازی چهارشنبه هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا الاتحاد که می توانست با پیروزی مقابل بنیادکار به دور بعد صعود کند به تساوی 1-1 رسید تا ذوی آهن از انتظار بیرون بیاید و به مرحله بعدی برسد.

ذوب آهن اصفهان با شکست غیرمنتظره 1-0 چهارشنبه شب برابر الوحده بلیط صعود از گروه B را بطور موقت از دست داد. اما ساعتی بعد با تساوی جده با 10 امتیاز در رده اول قرار گرفت تا با دو پیروزی برابر بنیادکار حتی به شرط باخت در بازی آخر و تساوی امتیاز با تیم ازبک هم از گروه B به مرحله بعد برسد. 

با نتیجه‌ای که در دیدار تیم‌های الاتحاد و بنیادکار رقم خورد، تیم عربستانی با هشت امتیاز بر سکوی دوم گروه B ایستاد و شاگردان اسکولاری نیز با هفت امتیاز جایگاه سوم این گروه را در اختیار گرفتند. ذوب آهن با 10 امتیاز صدرنشین گروه B است و حتی اگر در هفته آخر مقابل الاتحاد عربستان نتیجه را واگذار کند، از صعود باز نخواهد ماند، چرا که در دو بازی رودررو مقابل بنیادکار به برتری رسیده و این تیم هفت امتیازی نمی تواند مانع صعود تیم ابراهیم زاده شود.

الاتحاد و بنیادکار هم پس از تساوی به ترتیب 8 و 7 امتیاز دارند. ذوب آهن در هفته آخر میزبان الاتحاد در اصفهان است که می تواند تکلیف صدرنشینی را همانجا مشخص کند. بنیاد کار هم که باید به امید تساوی یا شکست الاتحاد باشد به مصاف الوحده می رود.

گل های الاتحاد را محمد نور از روی نقطه پنالتی در دقیقه 35 زد و سولیف در دقیقه 63 بازی را به تساوی کشاند تا امید های بنیادکار زده بماند.

منبع : ای اف سی

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
salam. b .the-afc.com .............
Iran, Islamic Republic of
یاشاسین اصفهان!
Iran, Islamic Republic of
ایول جهان!
سایت جهان اولین سایتی بود ک خبر صعود ذوب آهن را منتشر کرد
خسته نباشید