شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

انتقاد نمایشی آمریکا از اسراییل

پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 383667
دولت آمریکا بار دیگر در اقدامی نمایشی مخالفت خود را با ساخت بیش از دو هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی دیگر توسط رژیم صهیونیستی در مناطق فلسطینی بیت المقدس اعلام کرد.
به گزارش جهان؛ مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه خبر داد، دولت آمریکا شهرک سازی رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی بیت المقدس را به باد انتقاد گرفت. در این واکنش نمایشی واشنگتن مخالفت خود را با ساخت بیش از دو هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در بخش شرقی بیت المقدس که بر اساس قوانین بین المللی متعلق به فلسطینی ها است، اعلام کرد.

"جاش ارنست" سخنگوی کاخ سفید با اعلام این مطلب گفت این اقدام از سوی رژیم صهیونیستی مغایر با تعهد مقامات این رژیم برای دستیابی به یک توافق بر سر مسائل مورد اختلاف با فلسطینی ها است.

بر این اساس موضوع شهرک سازی در مناطق فلسطینی از جمله محورهای گفتگوی "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید بوده است. در این دیدار که شب گذشته انجام گرفت، اوباما همچنین از نتانیاهو خواست بر سر میز مذاکرات صلح با فلسطینی ها بازگردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *