جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۱
۱۱
حادثه ای دیگر در مرز مهران؛

کمبود امکانات بهداشتی در مهران با مصدومیت رئیس یک شبکه رسانه ای آشکار شد+عکس

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 458664
روز گذشته (یکشنبه) متاسفانه شاهد حادثه ای دیگر در مرز مهران برای یک گروه رسانه‌ای بودیم که برای پوشش تصویری این کنگره عظیم عازم کربلای معلی بودند.
کمبود امکانات بهداشتی در مهران با مصدومیت رئیس یک شبکه رسانه ای آشکار شد+عکس
گروه جامعه جهان نيوز ـ چهار روز مانده به اجتماع میلیونی شیعیان جهان و در حالی که صدها هزار نفر از ایرانیان عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام برای زیارت اربعین حسینی از مرزهای زمینی در حال مشرف شدن به کربلای معلی هستند؛ لزوم پشتیبانی و ارایه خدمات بخصوص در حوزه ترافیک های سنگین مرزی و خدمات درمانی بسیار مهم به نظر می رسد.

با وجود این کاستی ها روز گذشته (یکشنبه) متاسفانه شاهد حادثه ای دیگر در مرز مهران برای یک گروه رسانه‌ای بودیم که برای پوشش تصویری این کنگره عظیم عازم کربلای معلی بودند.

در این حادثه که هنگام تصادف بین چند خودرو صورت گرفت یکی از ماشین ها بعد از انحراف به سرپرست گروه اعزامی و مدیر شبکه جهانی ثامن آقای علیرضا معاونیان برخورد نمود و ایشان را از ناحیه پا بشدت مصدوم کرد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000458/nf00458664-1.jpg

بعد از این حادثه که به علت عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی و نبود نیروهای پلیس راهور رخ داد حدود بیش از دو ساعت از اولین تماس با مرکز اورژانس مهران تا حضور آمبولانس در محل حادثه وقت سپری شد که این امر موجب وخامت حال مصدوم شد و بعد از انتقال ایشان به یک مرکز درمانی بعلت نبود امکانات مناسب جهت ادامه مداوا به شهر ایلام آن هم نه با آمبولانس بلکه با خودروی همراهان وی منتقل گردید!

 https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000458/nf00458664-2.jpg

با توجه به اوج جمعیتی که در این روزهای منتهی به اربعین حسینی عازم کشور عراق هستند انتظار می رود شاهد بهبود وضعیت از سوی مسئولین ذی ربط باشیم تا از تکرار این گونه حوادث بخصوص برای یک گروه رسانه‌ای که منعکس کننده این رخداد بی نظیری برای میلیون ها بیننده در سرتاسر دنیا است نباشیم.

برای همکار رسانه ای مان هم آرزوی شفای عاجل و بهبود کامل داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
وقتی دولت در طول یک سال گذشتهنتونسته هیچ اقدام و زیر ساختی رو انجام بده همین میشه
تجمع بیش از ظرفیت در مرز هم مزید علت تاخیر اورژانس است!
میگه نیست! نگفت توی ترافیک گیر کرده بودیم!
Iran, Islamic Republic of
خدا شفاشون بده
Iran, Islamic Republic of
همهش تقصیر دولت احمدی نژاده که زیر ساخت ها رو اماده نکرده بود !!!!!!!!!!!!!!!!!
نه ببخشید تقیر مردم هم هست که این همه الکی هجوم میارن برن کربلا !!! ا
دولت تحقیروامید
برجام اجرابشه این وضع هم خوب میشه ..
الف ب پ
انشاالله با اجرای شدن بجام و برداشته شدن تحریم درست میشه!!!!!!!!!!!
نطلبیده اینبار ان شائ الله سال دیگه
قرار است که تحریمها بداشته بشه و بعد ....
ایلامی
Iran, Islamic Republic of
این روزها مردم ولایت مدار ایلام که افتخار میزبانی زائران کربلای حسین (ع) دارند با شور و اشتیاقی بی نظیر مشغول نوکری به مسافرین کربلا هستند اگه کسی از نزدیک این صحنه ها را نبینه هیچ وقت باور ندارد مردمی علی رغم محرومیتهایی که دارند با چه اشتیاقی این همه نذری می دهند زن و مرد و پیر و جوان 24 ساعته چه خانه هاشان شده زائر سرا و چه خودشان شدند خادم زوار در کنار این همه حجم انبوه و مشتاق به کربلا برای شهری 20 هزار نفری که دراین مدت بیش از یک میلیون پذیرای زائر شده طبیعیه که ترافیک داشته باشه و اگر سایت محترم جهان نیوز می خواهد در این خادمی شریک مردم ایلام باشه حسینی وار بیاید تصاویری از این مردم در حال نوکری زائران کوی دوست بگیرد که در دنیا بی نظیر است نه اینکه یکی از بچه ننه ها همکارشان قدری مچ پایش آسیب دیده این گونه خبر سازی بکنه مردم ایلام نه برای سایتهای خبری بلکه در راه عشق به اسلام و اهل بیت این گونه نوکری زائران می کنند حال اگه سایتی این خبرها را منعکس نکنه یقینا خدا و امام حسین خبر داره از حال و عشق مردم ایلام
حتما باید یک نفر از رفیقای شما این اتفاق براش بیفته تا منعکس بشه...اگر صد نفر از مردم عادی این اتفاق براشون افتاده بود هیچ وقت صدای کسی در نمیومد!!!