پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

عراقچی پای میز منتقدان حاضر می‌شود

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 418064
دیدگاه‌های منتقدان و موافقان مذاکرات هسته‌ای لوزان در نشستی با حضور عراقچی، تخت‌روانچی و اساتید دانشگاه در دانشگاه‌ علامه طباطبایی بررسی می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ۳۱ فروردین با حضور برخی از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبایی، دیدگاه‌های منتقدان و موافقان مذاکرات هسته‌ای لوزان بررسی می‌شود.

این نشست علمی با همکاری انجمن علوم سیاسی ایران و دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود و سیدعباس عراقچی و مجید تخت‌روانچی و استادان علوم سیاسی دانشگاه‌‌های تهران در آن حضور دارند.

براساس این گزارش، اساتیدی همچون ابراهیم متقی، منوچهر محمدی، فواد ایزدی، محمد جمشیدی، سید محمدکاظم سجادپور، قاسم افتخاری، غلامعلی چگنی‌زاده و مجتبی مقصودی در این نشست حضور دارند.

این نشست از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ روز دوشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *