جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

فرار ۳ هزار تروریست از سوری از ترس روسیه

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 448368
یک منبع نظامی سوری: با پیشروی نیروهای ارتش سوریه و در پی حملات هوایی روسیه، حدود سه هزار تن از اعضای گروههای تروریستی داعش، جبهه النصره و جیش الیرموک به اردن فرار کردند.
به گزارش جهان به نقل از صدا و سیما، به گفته این منبع، یکشنبه گذشته، نیروهای وفادار به دولت دمشق به افراط گراهای داعش و جبهه النصره در منطقه دمشق و همچنین در استان های دیرالزور و حمص حمله کردند. در این حملات بیش از ۱۷۰ تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از دمشق، این منبع گفت: « دست کم سه هزار تروریست عضو داعش، جبهه النصره و جیش الیرموک از ترس پیشروی های ارتش در همه جبهه ها، به اردن فرار کردند.»

ارتش سوریه به ویژه در پی آن است که تروریست ها را از حومه های دمشق بیرون براند. تروریست ها از این مناطق به سمت محله های مرکزی پایتخت سوریه گلوله های خمپاره و راکت شلیک می کنند.

نیروی هوایی ارتش روسیه در پاسخ به درخواست بشار اسد، رئیس جمهور سوریه روز چهارشنبه ۳۰ اکتبر، عملیات نظامی خود را بر ضد گروه تکفیری صهیونیستی داعش در این کشور آغاز کرد. این عملیات نظامی روسیه در سوریه کمک بزرگی به نیروهای محلی در جنگ با تروریسم به شمار می رود.

نیروی هوایی روسیه تاسیسات نظامی، مراکز مخابراتی و حمل و نقل و همچنین انبارهای تسلیحات و مهمات و سوخت متعلق به گروه تکفیری صهیونیستی داعش را هدف قرار می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیدوارم به اروپا وامریکا فرار کنند و فتنه ای که آمریکا در کشورهای اسلامی به راه انداخت دامن شهروندان خودش را بگیرد