پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۶

واکنش آلن‌ایر"به انتشار دست خطش+عکس

پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۹
کد مطلب: 431168
"آلن ایر" سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا به انتشار دست خطش واکنش نشان داد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران: "آلن ایر" سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا به انتشار دست خطش توسط باشگاه خبرنگاران واکنش نشان داد.

وی در یکی از شبکه های اجتماعی خود این اقدام را "ترور خطاطی!" دانست و گفت: در دفاع از دست خط خرچنگ قورباغه ای من، آن دفترچه ای که بر آن نوشتم خیلی کوچک بود و جای کافی نبود براي خوش نويسی!

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خط بیانگر رازهای درونی انسانها است
و خباثت شما ازدست خط شما کاملا مشهود است
Romania
چند وقته از این آقا خیلی خبر منتشر میشه
به این آقای قشنگ و منگ و شنگول بفرمایید که پسر خوب ما هم اگر بخواهیم انگلیسی بنویسیم ممکن است که خیلی خوب ننویسیم و این اشکالی ندارد و یک نکته هم به این آلن بگید که پسر جون تو خودتو بکشی هم باز یک آمریکایی هستی یعنیی یک یانکی و با هیچ حیله ای هم با ملت ایران ممزوج نخواهی شد مکر اینکه بدانی و بتوانی ظلمهایی را که کشور آمریکا به این ملت روا داشته است محکوم کنی که این هم محال است والا شما اصلا آلن ایر نبودی
مرجان
Iran, Islamic Republic of
دستخط تو افتضاحه.
تو یه برگ A3هم می نوشتی دستخطت مثل رفتارت شیطانی از آب در میومد.
حسین
Iran, Islamic Republic of
انگلیسی ها اینجوریند . سعی می کنند با استفاده یکسری نمادها یا نکات مورد علاقه ما رابطه عاطفی ایجاد کنند. تبریک میگند و...ایرانی ها که مهمان نواز و غریبه نواز و دوست. با هم پسرخاله می شند. بعد سر بزنگاه آقا روباهه کار خوشو می کنه و اونوقت هاج و واج که چه اتفاقی افتاد. هیچی کلاهو تا گردن چپانده سر ساده لوحای ساده دل. عجیب است چرا بعضی ازماها اینجوری هستیم. دشمنی که حداقل در این دویست سال تاریخ کشورمون بزرگ ترین خیانتا را کرده و جنایت کرده و تو یک قلم به خاطر قحطی مصنوعی جمعیت بیست میلیونی کشور را به یازده میلیون تقلیل داد و 9 میلیون ایرانی را کشت. چرا براشون جاسوسی می کنند یا بی بی سی می شود صادق اعظم و خبرهایش می شود وحی منزل؟؟!!! یکعده اسم خودشون را میذارن ایرانی براش کار می کنن. کدوم انگلیسی را دیدید برای ایران جاسوسی بکنه؟ واقعا قصه عجیبی است.
منظورش از یوسف گمگشته آمریکاست! بیشتر از خود متن، محتواش قابل تامله.