جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱۴

مخالفت خاتمي با پيشنهاد کروبي

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۴۴
کد مطلب: 111767
تلاش کروبي براي غائله آفريني در سالگرد انتخابات رياست جمهوري با مخالفت شديد خاتمي روبرو شد.
شنيده هاي موثق حاکي است تلاش کروبي براي انجام راهپيمايي در روز22 خرداد با مخالفت خاتمي و برخي چهره هاي موثر جريان اصلاحات روبه رو شده است. کروبي اين روزها با مسئولان گروه ها و گروهک هاي غيرقانوني که مواجه مي شود به آنها توصيه مي کند براي راهپيمايي در روز22 خرداد درخواست مجوز کنند اما اخبار رسيده از محافل دروني اصلاح طلبان نشان مي دهد اين تقاضاي کروبي خريداري ندارد يکي از اصلاح طلبان دو نبش مجلس در يک محفل خصوصي گفته است خاتمي با اين پيشنهاد به شدت مخالف است زيرا وي اعتقاد دارد راهپيمايي و تجمعات از کنترل کروبي و موسوي خارج شده و عناصر مغرض در اين گونه مراسم ها با اعمال غير معقول خود باقيمانده آبروي اصلاحات را مي برند و جريان اصلاح طلب به عنوان گروهي آشوب طلب در جامعه معرفي مي شود. 
به گزارش رسالت خاتمي در اين جلسه به آب خوردن برخي هواداران موسوي در روز قدس و اقدامات زشت برخي افراد در روز عاشورا که به زيان اصلاحات تمام شده پرداخته و گفته بايد مسائلي که بعد از انتخابات به نام اصلاحات شروع شد خاتمه يابد تا جريان اصلاحات بتواند به عنوان طيفي عاقل و منطقي در جامعه خود را بازسازي کند.
از سوي ديگر شنيده شده موسوي هم با پيشنهاد کروبي مخالفت کرده و دليل آن را ريزش نيروهاي هوادارش در ماه هاي اخير و عدم تحرک نيروهاي جنبش سبز در روز کارگر و معلم ذکر مي کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


China
خداییش وقتی در مورد جربان اصلاحات و جنبش سبز مطلب می نویسید، نمی دونم چرا اصلا نمی تونم باور کنم! شاید به خاطر اینه که تا حالا ده ها اخبار کذب که بعدا خودتون هم تکذیب کردید(تازه کلی هم تکذیب نکرده وجود داره که دروغ بوده) تو سایتتون گذاشتید. لطفا رویه ای رو انتخاب کنید که بشه به اخبار مربوط به اصلاح طلب ها هم که درج می کنید اعتماد کرد. با تشکر
Iran, Islamic Republic of
آب براي شناكردن ندارند وگرنه شناگران زبلي هستند. ... هم كه براي مطرح ماندن هركاري ميكند شنا چه با آب چه بدون آب!
Iran, Islamic Republic of
این خبر را اشتباه می دانم. مگر خاتمی همان کسی نیست که در راهپیمایی 25 خرداد گفت که "رهبری با دیدن این جمعیت عقب نشینی می کند" چگونه ممکن است چنین فردی از راهپیمایی ناراحت بشود؟!
اگر هم مخالفتی دارد به دلیل این است که می داند کسی را برای آشوب ها ندارند و ریزش آن ها به حدی زیاد بوده است که رو به نابودی رفته اند، وگرنه خود او که آبروی کشور را برد و اصلاحات غیرعقلانی را معرفی کرد، نگران این مسائل نیست.
(اگر خواستید بخشی از نظر را حذف کنید، اما منتشر کنید.)
Iran, Islamic Republic of
خاتمی حرف راست میزنه چون اگر راهپیمایی باشه طرافدارهای نظام میریزن تو خیبانها و بانکها و جاهای دیگه رو اتیش میزنند بعد به گروه رقیب منتسب میکنند مثل عاشورای پارسال
Iran, Islamic Republic of
این خاتمی فتنه گر یکی از عوامل اصلی و اساسی فتنه بزرگ بود و هست فریب او را نخورید.
Iran, Islamic Republic of
بابا کروبي تو عالم هپروته موسوي و خاتمي فهميدن که ديگه طرفداري براشون نمونده که در راهپيمايي شرکت کنه(البته بعد از راهپيمايي 9 دي و 22 بهمن برق از چشمان خواب آلودشون پريده و به اين درک رسيدن
Iran, Islamic Republic of
در جواب کسانی که می گویند هواداران نظام بانک ها را آتش زدند باید گفت روزه خواری در ماه رمضان ، رقصیدن در روز عاشورا ، شعارهای آمریکائی در روز 13 آبان و شعارهای اسرائیلی در روز قدس و ... هم لابد کار هواداران نظام بود .
Germany
داغ دل ما را تازه نکنيد. اين خاتمي اگر ذره اي اخلاق داشت، کشور را به آشوب نمي کشيد.
اگر هم چنين حرفي زده است به خاطر آن است که ديگر هواداري برايش باقي نمانده است.
Iran, Islamic Republic of
بابا به خدا اين
آخوند شكلاتي از آمريكا و اسرائيل هم ضررش براي ايران بيشتره ، چرا بعضي ها مثل قرون وسطي فكر ميكنن ، كمي منطق و تحقيق در مورد كارهاي اين آقا كه در دوره رياست جمهوريش 75% مردم از چشم دولت افتاده بودن و فقط اون عده سرمايه دار را ميديدن ، اين مطلبو اثبات ميكنه
Iran, Islamic Republic of
اينها همش دروغه .
شما دانسته يا نادانسته داريد توي زمين دشمن بازي مي كنيد .
فعلا هدف قطعي بازگرداندن وجهه خاتمي و معتدل نشان دادن اوست
Iran, Islamic Republic of
اینها همه اش بازی سیاسی تا شلوغش کنند .شما هم گول حرفهای این اصلاح طلبها را نخورید .اینجوری می گویند که اگر فردا مردم آمدند بگند به طرفداری از ما آمدند،اگر هم نیامدند که نمی آیند بگویند ما از کسی دعوت نکردیم.
Iran, Islamic Republic of
مگه وقتی برای 22 بهمن دعوت کردید هوا داراتون آمدند که حالا که اختلاف پیدا کردید بیایند.
Iran, Islamic Republic of
خداعاقبت ما و این شیوخ ساده اندیش را ختم به خیر کند.
Iran, Islamic Republic of
من یک پیشنهاد جدی برای سران فتنه دارم! و انهم اینه که حالا با کج روی و ظاهر شدن چهره واقعی سران فتنه از جمعیت میلیونی ( که بخاطر شعارهای انقلابی و ولایتی و ... این حضرات به اینان رای دادند ) خبری نیست و حتی در روز کارگر و معلم و... ده نفر برای ایجادجنجال خبری استکبار نتوانستند جمع کنند برای 22 خرداد خودکشی مشکوک کنند تا آتش فتنه را شعله ور کنند - از خودکشی سیاسی که بدتر نیست