پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
بازی‌های پاراآسیایی

تیم فوتبال هفت نفره به مدال طلا رسید

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 387465
تیم فوتبال هفت نفره ایران با برتری ۵ بر صفر مقابل تیم هفت نفره ژاپن به عنوان قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی دست یافت.
به گزارش جهان به نقل از فارس ، تیم فوتبال هفت نفره ایران که با سه برد پیاپی به فینال رسیده بود در فینال هم با گل های اکبری (۲) سعید تیزبر (۲) و هاشم رستگاری با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید تا مدال طلای این بازی ها را به دست بیاورد.

تیم فوتبال هفت نفره ایران در فینال بازی های پاراآسیایی مقابل تیم فوتبال هفت نفره ژاپن قرار گرفت تا یک مسابقه حساس و مهم را برگزار کند. این مسابقه در حالی برگزار می شد که به جرات پرتماشاگرترین مسابقه تیم های ایرانی در این بازی ها بود. تیم فوتبال هفت نفره ایران در مسابقه فینال در نیمه اول و در دقیقه ۲۳ توسط اکبری کاپیتان تیم ایران به گل نخست رسید و نیمه اول را با همین یک گل به پایان برد. در نیمه دوم هم برتری با تیم ایران بود و فوتبالیست های شایسته ایران در این نیمه خیلی زود به گل رسیدند و دو بار پیاپی توسط سعید تیزبر و هاشم رستگاری دروازه ژاپن باز شد اما این پایان کار نبود چرا که در ادامه تیم ایران توانست دو بار دیگر توسط اکبری و تیزبر به برتری برسد و عنوان قهرمانی بازی ها را با اقتدار به دست بیاورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *