جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بیک زاده برای استقلال دردسر شد

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 397068
هاشم بیک زاده همراه تیم ملی در اردو بسر می برد اما این در حالی است که وی نیز مانند تیموریان دل خوشی از استقلالی‌ها ندارد و می خواهد شکایت کند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکن تیم استقلال تحت شرایطی خاص قرار دارد زیرا اعلام شده است که وی می خواهد از تیم جدا شود اما قلعه نویی وی را راضی کرده است که در تیم بماند و از استقلال جدا نشود زیرا وی در حالیکه همه اعتقاد داشتند این بازیکن در ترکیب استقلال عملکرد خوبی ندارد با شرایطی خاص روبرو شد و از وی در ترکیب تیم استفاده کرد.

شایان ذکر است این بازیکن مسوولان را تهدید به شکایت کرده است تا در آستانه بازیهای آسیایی تیم ملی با شرایطی خاص روبرو شود و به در دسرهای تیم استقلال بیفزاید.

این در حالی است که بیک زاده معتقد است با مشکلات مالی روبروست و مسوولان تیم استقلال در این مورد با وی همراهی نکردند و بر مشکلات این بازیکن افزودند و عامل این هستند که وی با مشکلات شخصی مواجه شود.

گفته می شود شرایط طوری است که قرار است قلعه نویی از طرف اطرافیانش این بازیکن را راضی کند تا دچار مشکلات دیگری نشود اما این در حالی است که وی تا بحال رضایت بیک زاده را جلب نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *