شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

وداع امشب دانشجویان امام صادق با استاد

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 387267
رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری مراسم‌های مختلف در پی ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی را تشریح کرد.
به گزارش جهان؛ ابراهیم انصاریان رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با فارس، بااشاره به ویژه برنامه‌های ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت: امشب و پس از نماز مغرب و عشا مراسم وداع دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) با ایشان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا و از ساعت ۸:۳۰ صبح مراسم تشییع پیکر آیت‌الله مهدوی کنی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود و رهبری معظم انقلاب بر پیکر ایشان نماز اقامه خواهند کرد و پس از آن با حضور سران سه قوه و مسئولین کشوری و لشگری و مردم تهران پیکر آیت‌الله به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تشییع خواهد شد.

انصاریان در خصوص برگزاری مجالس ختم به مناسبت رحلت آیت‌الله مهدوی کنی،خاطرنشان کرد: روز شنبه هفته آینده و از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در حسینیه امام خمینی (ره) مراسم ختمی از سوی رهبری معظم انقلاب برگزار می‌شود.

رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: روز یکشنبه هفته آینده از ساعت ۱۵:۳۰ و از طرف بیت آیت‌الله مهدوی کنی، جامعه روحانیت مبارز، مرکز امور رسیدگی به مساجد و جامعه وعاظ کشور مجلس ختمی در دانشگاه امام صادق (ع) برپا خواهد شد، همچنین قرار است روز دوشنبه از سوی اعضای مجلس خبرگان رهبری مراسم بزرگداشتی در حسینیه اعظم قم برگزار شود که هنوز برگزاری این مراسم نهایی نشده است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های بزرگداشت آیت‌الله مهدوی کنی، خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه و در حسینیه نور کن از ساعت ۱۵ الی ۱۷ مراسم دیگری برگزار خواهد شد و روز چهارشنبه نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در مدرسه و حوزه علمیه مروی مراسم ختمی برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *