شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

ترافیک نیمه‌سنگین در محور کرج - چالوس

سه شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 414130
برابر آخرین اخبار واصله در محور کرج - چالوس، هراز ( از آبعلی تا امام زاده ) فیروزکوه ( محدوده شیرگاه ) آزادراه های تهران کرج , کرج قزوین , تهران قم و محورهای قزوین زنجان و قزوین رشت ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در تمامی راه‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

برابر آخرین اخبار واصله در محور کرج - چالوس (از میدان امیر کبیر تا کیلومتر ۵ و از پل زنگوله تا سیاه بیشه ) هراز (از آبعلی تا امام زاده) فیروزکوه (محدوده شیرگاه) آزادراه های تهران کرج، کرج - قزوین، تهران - قم و محورهای قزوین زنجان و قزوین رشت ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است سایرمحورهای مواصلاتی کشور از ترافیک روانی برخوردار است.

بر اساس این گزارش، محورهای شمشک – دیزین، پونل – خلخال، آزادراه مرزن آباد – چالوس و محور فرعی تاراز - کوهرنگ تا اطلاع ثانوی مسدود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *