يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۲

پیام علی کریمی به حسن روحانی

دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب: 304033
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در پیامی به رئیس جمهور منتخب ابراز امیدواری کرد که در ورزش هم اعتدال در پیش گرفته شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از برگزاری مراسم تحلیف حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور، علی کریمی در کد هواداری خود پیامی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور مردم ایران سلام! از اینکه مدیری مردمی و علاقمند به ورزش به عنوان رئیس جمهور جدید ایران انتخاب شده خوشحالم و امیدوارم همانطور که از اعتدال صحبت می‌کنید در ایران و ورزش ما نیز اعتدال در پیش گرفته شود و حال و هوای همه مردم خوب شود.

سرباز کوچک ایران علی کریمی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


كد هواداري چيه؟!
حجت الله حیدری
خواهش میکنم این پیام ما را هم برسانید در استان فارس چند ده روز است که شیر خشک برای نوزادان گیر نمیاد ما در شهرستان هستیم و برای تهیه شیر خشک به شیراز هم رفته ام ولی گیرم نیامده به نظر شما به یک بچه کوچک گرسنه چه میتوان به جای شیر خشک داد بهتر است به جای پرداختن به مسایل حاشیه ای این بحث را هم مطرح کنید و ادرسی جهت تهیه شیر خشک به مردم بدهید که فکر میکنم این هم باید از رسالتهای شما باشد.