جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۱
۶
نایب رییسی کفاشیان یا میزبانی کشورمان !

کفاشیان برای خود تلاش می کند یا ایران؟

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب: 410738
رئیس فدراسیون قصد دارد در این جلسه به شیخ سلمان بگوید باید از فوتبال ایران که در حال حاضر عنوان بهترین تیم آسیا را یدک می‌کشد، حمایت شود‌؛ چه از نظر دادن میزبانی و چه از نظر حل مشکلاتش به دلیل تحریم.
کفاشیان برای خود تلاش می کند یا ایران؟
سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا : میزبانی جام ملت های آسیا یکی از دغدغه‌های بزرگ و اصلی فدراسیون فوتبال است به همین منظور بزودی کفاشیان راهی بحرین شود.

البته بحث نایب رییس شدن AFC برای علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان کم کم جدی شده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد مرد همیشه خندان فوتبال ایران کرسی نایب رئیسی آسیا را در اختیار می گیرد تا همچنان در خدمت فوتبال آسیا و البته ایران باشد! جالب این که در ۵ سال ریاست کفاشیان در ایران همواره فوتبال کشورمان در همه رده های سنی ناکام بوده است .

قرار است علی کفاشیان رئیس فدراسیون پنج‌شنبه به بحرین برود تا با شیخ سلمان رئیس AFC در منامه دیدار داشته باشد تا در این مورد و همچنین میزبانی فوتبال کشورمان رایزنی کند.

این جلسه برای فوتبال ایران جلسه‌ای حیاتی است چرا که کفاشیان قصد دارد میخ میزبانی را محکم‌تر از همیشه بکوبد. در حالی که بازرسان کنفدراسیون در آخرین دیدار با کفاشیان به او گفتند بزرگترین مشکل ایران عدم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و همین ‌طور تحریم‌هاست، رئیس قصد دارد فضا را برای میزبانی ایران مثبت نشان دهد. کفاشیان پنج‌شنبه عازم بحرین می‌شود و جمعه صبح با شیخ سلمان دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

رئیس فدراسیون قصد دارد در این جلسه به شیخ سلمان بگوید باید از فوتبال ایران که در حال حاضر عنوان بهترین تیم آسیا را یدک می‌کشد، حمایت شود‌؛ چه از نظر دادن میزبانی و چه از نظر حل مشکلاتش به دلیل تحریم.

کفاشیان قصد دارد در این جلسه بگوید مشکل ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را حل می‌کنند. او در این ‌باره می‌گوید: «ما برای بانوان خارجی که مشکلی نداریم. به ‌هر‌ حال برای گرفتن میزبانی نیاز داریم که مشکل بانوان ایرانی را هم حل کنیم. دیر یا زود این اتفاق می‌افتد و چه بهتر که ما در جام ملت‌ها بتوانیم این فضا را به وجود بیاوریم.»

هر چند کفاشیان به خوبی می‌داند فدراسیون فوتبال درباره ورود بانوان به ورزشگاه‌ها تصمیم‌گیر نیست و تصمیم در جای دیگری گرفته می‌شود. کفاشیان معتقد است اگر فدراسیون بتواند میزبانی را بگیرد، در آن صورت دولت ایران هم همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد. رئیس فدراسیون قصد دارد در جلسه با شیخ سلمان تضمین بدهد که مشکلات تحریم هم نمی‌تواند تأثیری در میزبانی ایران بگذارد.

برخی ها نگاه خوشبینانه ای نسبت به نایب رئیسی کفاشیان دارند و حتی عنوان می کنند رییس فدراسیون فوتبال به دلیل بدون رقیب بودن در انتخابات دوماه آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا ، نایب رییس AFC شد !

کفاشیان در سفرهایی که طی ۸ ماه اخیر به کشورهای مختلف داشته ، در مورد نایب رییسی خودش هم صحبت کرده است. البته به نظر می رسد که او مذاکرات مهمتری در جریان انتخابات فیفا هم داشته است. این طور که به نظر می رسد علی کفاشیان در چند وقت اخیر مذاکراتی در سوییس و تهران با روسای فدراسیون های فوتبال ، ایتالیا ، ژاپن و کره جنوبی و استرالیا داشته . مذاکراتی که فراتر از انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیاست و به نظر می رسد در مورد انتخابات فیفا باشد.

کارشناسان رییس فدراسیون فوتبال ایران را فعال به نفع بلاتر می دانند اما مذاکراتی که در سطح اروپا با کفاشیان شده است او را نزدیک به نامزد دیگری نشان می دهد.

به هر روی آنچه که بیشتر برای کشورمان ضرورت دارد مسئله میزبانی ایران در جام ملتهای آسیاست ، چون حدود ۴۰ سال است که تیم ملی کشورمان در حسرت قهرمانی در آسیا بسر می برد و تنها امید ایران برای قهرمانی میزبانی در این رقابتهاست که با حمایت هواداران شاید دوباره بر فراز قله فوتبال آسیا قرار بگیریم .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طاهری
Finland
نمی دونم تو عالم ورزش چی میگذره که هیچ کس به افکار و خواسته ی مردم و بخصوص ورزشی ها بها نمی ده ما که از همان ابتدا گفتیم این مدیر نیست فوتبال رو به سمت شوره زار می بره الان هم با تمام قدرت فریاد میزنیم آقایان این مرد باید بره
ورزش دوست
Finland
اصلی ترین مشکل فوتبال حضور کفاشیان است.
United States
khab az bazikone iraqi che khabar kafsh ....
فانی
چرا باید به فوتبال دوباره پول تزریق شود.هرچه پول بیشتر به این فوتبال تزریق شد کیفیت ها پایین تر رفت و ارقام دریافتی فوتبالیت های دوزاری نجومی ترو
این همه پولی که به فوتبال تزریق شد چقدرش صرف ساخت زیرساخت های سخت افزاری و تیم های پایه و آکادمی ها شد ؟
به نظر می رسد عده ای دلال حالا به شدت چشم طمع به این بخش از پولی که می خواهد وارد فوتبال شود دوخته اند تا در این بازار پرفساد و دغل جیب های خود را پرپول تر نمایند.
جالب اینجاست که دقیقا دوباره پولی از بیت المال عمومی می خواهد به فوتبال تزریق شود و به نظرم باید صدا و سیما جلوی این قضیه بایستد.
بابایی
کفاشیان همچنان می خندد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پول فوتبال بی خاصیت رو بدید به ورزشهای دیگه...کخ..