يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

نشست شورای امر به معروف و نهی از منكر

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 400531
متولیان در نشست شورای امر به معروف و نهی از منكر اتحاديه ها و اصناف استان تهران گفت: تشكیل شوراهای امر به معروف و نهی از منكر ضامن سلامت تداوم كار اتحادیه ها و اصناف است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در نشست شورای امر به معروف و نهی از منكر اتحادیه ها و اصناف استان تهران كه صبح امروز با حضورنمایندگان دستگاه های عضو برگزار شد ، احمد روزبهانی دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منكر استان تهران با تشكر از حضور گسترده اتحادیه ها و اصناف در گردهمایی بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منكر در هفته احیاء امر به معروف، گفت: مصمم هستیم كه شوراهای امر به معروف و نهی از منكر اتحادیه ها و اصناف كه امانتدار مردم شهید پرور و ارزش های انقلاب اسلامی هستند راه اندازی و تقویت شوندتا دراجرای فریضتا كارها روان تر انجام شود و اتحادیه ها فعال تر از گذشته عمل كنند.

وی با اشاره به البسه و پوشاكی كه دارای نشان ها و برچسب های غیر مجاز و طراحی و دوخت غیر متعارف و ضد فرهنگی هستند افزود: با وارد كنندگان ، تولید كنندگان و فروشندگان كالاهای قاچاق و ضد فرهنگی كه اصرار بر ادامه فعالیت دارند، طبق ضوابط برخورد می شود. فروشندگان و تولید كنندگانی كه به آثار و نتایج مخرب آن توجه ندارند باید توجه داشته باشند صرف سود نباید موجب تولید و عرضه هر گونه محصول گردد و فروشگاهها نباید در خرید كالاهای قاچاق پیشقدم شوند چرا كه حفظ سلامت و محیط كسب و كار وظیفه همگان است.

همچنین مصطفی متولیان معاون تشكلهای مردمی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منكر با اشاره به كتابچه ای با عنوان رحمت رحیمیه ویژه اصناف و اتحادیه ها كه تولید و توزیع شده تصریح كرد: تشكیل شوراهای امر به معروف و نهی از منكر ضامن سلامت و تداوم كار اتحادیه ها و اصناف است در صورت اجرای دقیق آن انشاآلله آثار و بركات آن را در آینده شاهد خواهیم بود.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *