پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

وزیر دفاع آمریکا درسناغافلگیر شد+عکس

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 380732
اعضای یک گروه ضد جنگ آمریکایی در جلسه سنا، علیه سیاست های واشنگتن در جنگ علیه داعش اعتراض کردند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، اعضای یک گروه ضد جنگ آمریکایی در زمان حضور چاک هگل وزیر دفاع و مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور در جلسه سنا، علیه سیاست های واشنگتن در جنگ علیه داعش اعتراض کردند.

سازمان فعال ضد جنگ با نام "کد پینک" با حضور در نشست چاک هگل وزیر دفاع آمریکا و مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور در کمیته نیروهای مسلح سنا علیه سیاست های واشنگتن در مداخله نظامی در عراق اعتراض کردند.


کدپینک برای صلح و عدالت اجتماعی سازمانی است که برای پایان دادن به جنگ و اشغالگری آمریکا در نقاط مختلف جهان تلاش می کند.

"چاک هیگل" وزیر دفاع آمریکا در نشست کمیته نیروهای مسلح در سنای آمریکا گفت: در جنگ با داعش هیچگونه هماهنگی با بشار اسد (رئیس جمهور سوریه) صورت نخواهد گرفت.


وی با اذعان به طرح کشورش برای آموزش ۵ هزار نفر از عناصر گروه موسوم به "ارتش آزاد" افزود: باید هم پیمانانی قوی در سوریه داشته باشیم.

هگل خاطرنشان کرد: می دانیم که آموزش و تجهیز ۵ هزار نفر طی سال اول تغییر بسیاری ایجاد نمی کند، ولی این آغاز کار است.

هگل همچنین فاش کرد که عربستان سعودی نیم میلیارد دلار به دست گروه های مسلح در سوریه خواهد رساند. وی از این تروریستها در سوریه تحت عنوان "مخالفان میانه رو" نام برد.
وزیر دفاع امریکا اظهار داشت که هزار و ۶۰۰ مشاور نظامی آمریکایی در عراق مستقر خواهند شد، و آنان فقط وظیفه ارائه مشاوره خواهند داشت.

"مارتین دمپسی" رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا نیز در این جلسه تأکید کرد که حملات به سوریه به صورت پیاپی و مستمر خواهد بود.

دمپسی اظهار داشت: مشاران نظامی در صورت نیاز نیروهای عراقی را همراهی خواهند کرد، و مشارکت نیروهای زمینی آمریکا در مرحله بعد مشخص خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *