پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کلیپ اسراییل برای ایران هراسی

چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 442139
یک موسسه صهیونیستی در اقدامی جهت بدنام کردن جمهوری اسلامی فیلم تبلیغی را ساخته که بر اساس آن عناصر وابسته به ایران ضمن اخاذی سعی در حمله به پلی معروف در آمریکا دارند.
به گزارش جهان به نقل از فارس سازمانی صهیونیستی به نام «شورات هادین» که مدعی دفاع از حقوق بشر است و دفترش در تل‌آویو قرار دارد، اخیرا فیلم ویدئویی تبلیغی را با محوریت «تروریست نشان دادن ایران و خطرهای بالقوه پذیرش توافق هسته‌ای» به نمایش گذاشته است.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» این فیلم که از دوشنبه هفته جاری در یوتیوب به نمایش گذاشته شده است، سعی دارد ایران را خرابکار نشان ‌دهد به طوری که چند نفر تروریست وابسته به ایران قصد حمله به آمریکا و پل معروف «گلدن گیت بریج» را در سن فرانسیسکو و نیز اخاذی از اهالی این کشور دارند.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، هدف موسسه شورات هادین از نمایش این کلیپ این بوده که نشان دهد با تایید توافق هسته‌ای ایران در کنگره آمریکا، جمهوری اسلامی ۱۰۰ میلیارد دلار کسب خواهد کرد و این مبلغ در مسیر حمایت‌های مالی از گروه‌های خرابکار سرتاسر جهان هزینه خواهد شد. بر اساس ادعای سازمان مذکور این کلیپ در ۱۲ ساعت نخستین پخش نود هزار بار مشاهده شده است.

«نیت سانا دارشان لیتنر» مدیر این موسسه صهیونیستی درباره اقدام ضد ایرانی اخیر مدعی شده است که هدف این هجمه تبلیغاتی افزایش بیداری نسبت به جایزه‌ای بزرگی است که قرار است دولت آمریکا به دولت ایران بدهد و به خاطر توافق هسته‌ای ۱۰۰ میلیارد دلار از سرمایه‌های مسدود شده ایران مجددا به دست این کشور افتاده و آن‌ها نیز این مبلغ را در سرمایه گذاری و حمایت از سازمان‌های خرابکار بکار بندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *