پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تودیع ومعارفه‌های اقتصادی درسکوت خبری

دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 312034
مسئولان و معاونان جدید وزیر اقتصاد درحالی کار خود را در این وزارت‌خانه آغاز کردند که مراسم معارفه‌شان در سکوت خبری انجام شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی طیب نیا با صدور احکام جداگانه‌ای معاون اقتصادی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خارجی و رئیس مرکز حراست این وزارت‌خانه را منصوب کرده بود.

طبق روال معمول در وزارت‌خانه مراسم تودیع و معارفه برای روسای جدید و قدیم برگزار می شود و اتفاقا همین روال در وزارت اقتصاد هم افتاد ولی اینبار تصمیم براین بوده که نمایندگان رسانه‌های جمعی در جلسات حضور نداشته باشند.

* معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خارجی

به گزارش تسنیم، از وزارت اقتصاد خبر رسید که مراسم تودیع حسین فاضلی مدیر عامل سابق شرکت مادر تخصصی سرمایه گذاری خارجی و معارفه سعید نیکزاد مدیرعامل جدید شرکت مادر تخصصی سرمایه گذاری های خارجی با حضور علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی دیروز در سکوت رسانه‌ای برگزار شده است.

در روزهای قبل خبر انتصاب نیکزاد در سمت جدید منتشر شده بود؛ نیکزاد پیش از این ، مدیر کلی مطالعات اقتصادی و ریاست امور تولیدی و زیربنایی نهاد ریاست جمهوری در دولت اصلاحات را بر عهده داشته و ریاست سازمان برنامه و بودجه استان سمنان از دیگر سمت‌های است که او در دست داشته است.

* معاون اقتصادی طیب نیا معارفه شد

همچنین باخبر شدیم که مراسم تودیع داود منظور معاون سابق اقتصادی و شاپور محمدی معاون جدید اقتصادی وزیر اقتصاد در وزارت امور اقتصادی و دارایی بدون حضور خبرنگاران و با حضور طیب نیا برگزار شده است.

بعد از حضور طیب نیا در صوراسرافیل، وزیر اقتصاد با صدور حکمی شاپور محمدی را به عنوان معاون اقتصادی خود منصوب کرد؛ پیش از این داود منظور معاون اقتصادی وزارت اقتصاد بود.

* تودیع و معارفه رؤسای مرکز حراست وزارت اقتصاد

مراسم دیگری که خبر آن بیرون آمده تودیع و معارفه رئیس مرکز حراست وزارت اقتصاد که با حضور معاون وزیر اقتصاد برگزار شده است؛ تودیع و معارفه رؤسای مرکز حراست وزارت اقتصاد مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور احمد صادقی گلمکانی و جمعی از مدیران این وزارتخانه برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *