جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴۱
۱۱۳
پاسخ هشدارآمیز سرلشکر جعفری به تهدیدات جان کری:

سال‌هاست برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت‌ساز آماده ایم

آمریکا قدرت درک دامنه‌ تهاجم ایران را ندارد
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب: 339738
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدات اخیر وزیر خارجه آمریکا، خطاب به جان کری گفت: اگر شما فهم مسائل نظامی یا امنیتی را ندارید از کارشناسان مجرب خود بپرسید که آیا واقعا آمریکا توان تحمل تبعات خانمان برانداز عمل کردن به گزینه نظامی علیه ایران را دارد؟
سال‌هاست برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت‌ساز آماده ایم
به گزارش جهان، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از توانمندی‌های دانشگاه امام حسین(ع) در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به ادعاهای اخیر جان کری وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر احتمال استفاده از گزینه‌های نظامی علیه ایران، گفت: آقای کری؛ این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا قوی‌ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی در سراسر جهان است.

وی افزود: تهدیدات آمریکا برای اسلام انقلابی بهترین فرصت است. پیشوایان اسلام، سال‌هاست ما را برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت‌ساز آماده کرده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم مردان عاقل دولت آمریکا اجازه دهند این کشور که در یک سوی این نبرد سرنوشت‌ساز قرار دارد، گزینۀ مضحک نظامی را از روی میز به صحنه عمل بکشاند.
 
سرلشکر جعفری خطاب به وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: آقای کری؛ ما می‌دانیم شما بدهکارترین کشور جهان هستید و همه می‌دانند ناتوانی شما در حل مسائل و مشکلات اقتصادی‌تان، دولت آمریکا را چند هفته به تعطیلی کشاند.
 
وی تأکید کرد: خورشید تمدن امپریالیستی آمریکا به مغرب خود نزدیک شده است و مسئولان این کشور بیش از این، با تکرار راهبردهای شکست خورده مانند استفاده از قدرت نظامی، فروپاشی تمدن خود را شتاب ندهند.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به وزیر امور خارجه آمریکا، گفت: آقای کری؛ آمریکا و قدرت‌های نظامی او در مقابل چشم مردم مجاهد و باایمان ما بسیار کوچک و حقیر هستند. اگر شما تخصص و فهم مسائل نظامی یا امنیتی را ندارید از کارشناسان مجرب خود بپرسید که آیا واقعاً آمریکا توان و طاقت تحمل تبعات خانمان برانداز عمل کردن این گزینه علیه ایران را دارد؟
 
سرلشکر جعفری تصریح کرد: براساس اطلاعاتی که به ما می‌رسد، هم کارشناسان سیاسی و هم صاحب‌نظران امنیتی آمریکایی گزینۀ نظامی را برای ایران تنها مناسب روی میز ماندن می‌دانند، اما استفاده از آن را در عمل به‌صلاح امنیت ملی آمریکا نمی‌دانند و هشدارهای خود را در این رابطه به مسئولان آمریکا بارها داده‌اند.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بدانید ایران و ایرانی از تهدید خارجی نمی‌ترسد و به‌عکس عامل انسجام جامعۀ مؤمن و غیرتمند ایران و متحدان انقلابی‌اش در سراسر جهان است و حوادث تاریخی پس از انقلاب اسلامی نیز گواه این مدعاست.
 
سرلشکر جعفری تأکید کرد: بنابراین به دولت‌مردان آمریکا توصیه می‌کنم، اعتبار کلامشان را متناسب با توانمندی‌های خود و طرف مقابلتان خرج کنند و بیش از این خود را مضحکۀ جامعۀ غیور و انقلابی ایران اسلامی قرار ندهند.
 
وی در پایان خطاب به وزیر خارجه آمریکا خاطرنشان کرد: آیا می‌دانید چند هزار مسلمان انقلابی که دل در گروی انقلاب اسلامی دارند و به حقانیت آن ایمان آورده‌اند، در سراسر جهان در انتظارند تا شما این گزینه را از روی میز به صحنۀ عمل بیاورید. اگر نمی‌دانید کمی بیندیشید و یا تحقیق کنید و یا لااقل تا زمانی که قرار است منتظر حکمِ عقل عاقلان خود بنشینید، از به‌کارگیری این عبارت مضحک و بی‌پشوانۀ خرد و اندیشه‌ورزی پرهیز کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باز هم گلی به جمال شما
عالی بود عالی.
ما سالهاست منتظر این تقابلیم و برای آن لحظه شماری می کنیم.
امیر مهدی
Iran, Islamic Republic of
بابا اونا بهتر از هر کسی میدونن جرات ندارن به ایران چپ نگاه کنن برای همون مدام اعداش رو دارن برای مصرف صهیونیستها . تو قضیه هستهای کلاه سرشون رفته برا همون اینطوری ذرت پرت میکنن
به خاطر عبارت اولت بهت مثت دادم ولی در بحث هسته ای ما سر مون کلاه رفت اونم به چه گشادی.
میثم
یا علی مالک اشتر سید علی
Iran, Islamic Republic of
منفی ها را خوانندگان آمریکایی جهان نیوز میدن؟
Iran, Islamic Republic of
من مثبت دادم ولی سعی کنیم همدیگر رو متهم نکنیم.
Iran, Islamic Republic of
محض اطلاعات من از ایرن منفی دادم
امریکایی هم نیستم .
خدا شاهده لحظه شماری میکنم واسه شهادت.... کلام آقا برامون حجته ... دمت گرم سردار بازم شما
United States
غلطای اضافی!
مرگ بر آمریکا
اللم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک
رضا
[کری]غلط زیادی کرده ما اینجور موقع ها به طرف میگیم ....
Iran, Islamic Republic of
بابا جوابش رو آرم سپاه هست دیگه. فقط باید کری عینکهاشو بزنه !!‌( وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ )
محسن
احسنت سردار، حقا که سرباز ولایتی.خدایا روزی فرا خواهد رسید که حماقت آمریکاییها از حرف به عمل تبدیل شود.این جمله را بدور از احساسات ظاهری گفتم .جنگ خسارت است اما دفاع از آرمانها ی انقلاب اسلامی جهاد و رشادت است.
جنگ و جهاد برای مجاهدان فی سبیل الله عنایتی است الهی که چه در آن کشته شوی و چه بکشی وعده رستگاری بواسطه آن داده شده است.
به نقل یکی از کامنت ها:
ما اهل جنگ نیستیم ولی مرد جنگ هستیم.
بدون شک اگر آمریکا یا کسی به نیابت از آمریکا به ایران حمله کند، اسرائیلی دیگر نخواهد بود و آمریکا سخت ترین تاوان آن را پس خواهد داد.
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
. سلام و درود به روح مطهر شهدا .هنوز پشتوانه این انقلاب مالک اشتر های زمانند .
رهگذر
مهم مواضع دولتی هاست شما که سردار معلومه جواب دندان شکن میدی ؟
دشمن خودش میداند از چه کسی باید حساب ببرد. اگر غیر از بود، که با نعره های مستانه استکبار تا حالا انقلاب صدبار مصر انقلاب مصر شده بود. خدا قوت دهد به امثال سردار که ندانم کاری های عده ای دیپلمات را باید جواب دهد.
سردار خیلی مردی به مولا
محمد
ناز نفست،قربون غيرتت،بالاخره يه مرد پيدا شد جواب اين حرومزاده رو بده،حال اومدم سردار.
محمد آقا نظر شما را تأیید کردم ولی لازم است متوجه باشید غنای مکتبی ما بیش از این است که در مقابل دشمن نیازی به حربه انسان های ضعیف مانند فحاشی یا نسبت هایی چون حرامزاده داشته باشیم.
ما همان طور که ثابت کردیم در استقامت در همه عرصه ها پیرو مکتب تشیع هستیم باید نشان دهیم که مکتب ما قدرت استدلالی محکم و الهی دارد. استدلالی بی بدیل
به نظر من ما نباید سر خودمون رو گول بزنیم.
این تهدیدات از طرف کری و آمریکا نیست بلکه از طرف ر...
بابا مارادونا رو ول کنین غضنفر و بچسبین.
Malaysia
شــــــــــــــــــــــــــــــــــيره!
ایمان
جانم فدای رهبرم
یا زهرا مدد
ما به رگ گردنمان در بیعت رهبری هستیم و هرگز این بیعت شکسته نخواهد شد. ایشان اشاره فرماید از روی اسرائیل و آمریکا رد خواهیم شد.
نمی دونم چرا هر وقت اسم این جان کری رو می شنوم یاد جیم کری می افتم!
ali.a@yhoo.com
من در اردبیل منتظرم ببینم این آمریکا چه غلطی میکنه.میکشمشون
اگر آمریکا جنگ را شروع کند ما چنان تمامش خواهیم کرد که از آن پس، از شنیدن نام ایران برای حفظ آبرو مجبور به تعویض لباس شان باشند.
فدات عزیزم /ولی مطمئن باش اگه جنگ بشه تو همون بوشهر و بندر عباس خفه می شن کار به اردبیل نمی رسه
اولین قدم کج رو که به سمت ایران بردارند چنان سیلی میخورند که چند دور، دور خودشون بچرخند و با مغز سقوط کنند! این حرفهای آمریکاییها در حد صدای طبل تو خالی هم نیست.
مرتضی
...
میزنیم تو گوشش
ناصر
گزینه روی میز امریکا همچون سنگ بزرگ است که نشانه نزدن است
محمدرضا مختاري
با سلام
جان کری و بزرگتر از جان کری اینچنین غلطي نميتونه کنه به خدای أحد و واحد آقامون مقام معظم رهبري دستور بدهد یک نفر از این تفاله های آمریکایی زنده نمی موند.
سردار جان کری یه غلطی کرد جوونی کرد این کری از بچه گی شیرین عقل بود....شما ببخش بزرگوار
باز هم گلی به جمال بچه های سپاه، آقا عزیز خیلی مخلصیم
ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم زرمنده ایم
Iran, Islamic Republic of
ایول به داش عزیز خودمون.
تا این تکفیری ها هستند دیگه امریکایی به جنگ ما نمیاد
زمان جنگ با عراق شرایط فرق می کرد.
این بار اگر کسی به نیابت از آمریکا و اسرائیل هم با ما وارد جنگ شود در قدم اول موشک های ما اسرائیل را شخم خواهد زد.
United States
یه استکبارستیزیه توپه احمدی نژادی بعد چند وقت دیدیم، یکی پیدا شد بفهمه باید با متکبر با زبان زور حرف زد، چه عجب!
محمد
شهید آوینی
آخرین نبرد ما باآمریکا نیست بلکه با اسلام آمریکای است
محمد
افرین بر فرمانده شجاع و غیور و دلاور سپاه
امریکا بدان که مردان هشت سال دفاع مقدس هنوز زند ه اندو منتظرند که در باغ شهادت باز شود
ما عقب ماندگان از غافله منتظر چنین روزی هستم
ولی گزینه شما فقط به درد روی میز می خورد
فدایی رهبر
ممنون سردار با این جواب دندان شکنت. اگه همه بطور کامل از رهبر عزیزمون اطاعت کنیم هیچکدوم از دشمنهای اسلام و ایران هیچ غلطی نمیتونن کنن. هی میگن همه گزینه ها روی میزه. به قول رهبر عزیزمون خب که چی؟!! میز رو تو سر صاحب میز خورد میکنیم
آمریکا قدرت درک دامنه‌ تهاجم ایران را ندارد!! ایران قدرت درک حمله آمریکا را دارد؟؟؟؟؟
حدود 13 سال پیش رهبری در دیدارهایی که با خانواده شهدا دارند به خانه ما هم آمدند. در دیدار که کاملا سر زده و دور از دوربین های خبری بود و حالتی کاملا خودمانی داشت فرصت صحبت با این سید والا مقام مهیا شد.
ایشان در رابطه با قدرت نظامی ایران فرمودند: فقط یک کلمه بگویم که قدرت نظامی ما حدی بالاست است که حتی دوستان نزدیک ما هم از آن اطلاع ندارند.
همان اندک آن که هر از چند گاهی مطرح می شود جرأت را از آمریکا برای حمله به ایران گرفته است.
.... ترسو! تو فرار کن اسرائیل !شلوارتو بچسب نیفته...
حق توهین ندارید.
با امثال تو فقط باید گفت «....
هادي
آره ترسو!! ايران شهيدپرور با گنجينه ي بي نظير 300هزار شهيد الهي اش تا وقتي كه به قدرتمندترين و برنده ترين سلاح يعني "ايمان" مجهز هست آمريكا و تمام شاطين اكبر و اصغر رو هيچ عددي حساب نمي كنه... منشاً قدرت تنها خداست، ترسو بخودت بيا و از خواب غفلت بيدار شو!
طفلکی با این حرفا مصرف داخلی رو افزون می کند......
فرهاد
Germany
من سردار را سالهاست میشناسم خدایش هر چی از مردانگی و تقوای این مومن بگین کمه ،کری جوجه غلاف کن سردار حرف و عملش مو نمیزنه مثل خودت اهل قمپوز و ادا اطوار نیس خدایش مادرتو از زاییدنت پشیمون میکنه
سینا
نه توروخدا حمله نکن بچا می ترسن!!! جان کری دعا کن جنگ رو آغاز نکنی چون تنها خون ما ریخته نمیشه ما تشنه ی شهادتیم و آرزوی جنگ داریم ولی خونت رو میریزیم نترس
کِری مگه کَری گوش بده به این کُری.
United Kingdom
حیف که رییس جموری ندارم اینگونه تو دهن این پرروها بزنه
سگی که پارس می کنه گاز نمی گیره ولی اگه زد به سرش و خواست حمله کند آن با چنان عذابی سخت بر سرشان نازل خواهیم شد که بعد از این همه لشکر کشی به دنیا و ریختن خون انسان های مظلوم تازه معنای جنگ را درک کنند.
Iran, Islamic Republic of
خدایا در جوانی شهادت رو نصیب ما بکن. ما برای انقلاب نه کاری کردیم نه عرضه کاری رو داریم. غیر از این جسم چیز دیگه ای نداریم که در راه این نظام و انقلاب فدا می کنیم. انشااله
آقای کری زمانی که ما تازه انقلاب کرده بودیم و کشور ملتهب بود. ما در همه چیز حتی نان سفره هایمان وابسته به شما بودیم. و گروهک های وابسته به شما در ایران بی داد می کردند، تحریم های شما شروع شد و با تمام قوا به صدام کمک کردید به ما حمله کند و همه جوره او را حمایت کردید. ولی نتوانستید از پس ملت غیور ما برآیید و بر ما غلبه کنید.
مرد حسابی یک سیاست مدار نباید حرفی بزنه که تحت تأثیر رویاها و توهمات فیلم های هالیوودی اش باشد. شب ها کمتر پر خوری کن و شب ها قبل خواب کمتر فیلم تماشا کن و قبل از خواب حتما برو دست شویی، عاقبت نداره ها!
زنده باد ایرانی آمریکا هیچ غلطی نمی تواتد بکند
جیش العباس(ع)
Iran, Islamic Republic of
ما منتظریم تا محرم گردد / هنگامه امتحان میسر گردد
این کربلایی نیست که در آن سرهای ما بالای نیزه ها برود.
این کربلایی خواهد بود که دست انتقام الهی در آن، انتقام خون های شهدای کربلا را خواهد گرفت و من نمی دانم آیا این افتخار نصیب ما خواهد شد یا نصیب فرزندان ما
آقای کری حتی نمی توانی تصور کنی که چقدر مشتاق شکستن کردند شما هستیم ولی مکتب ما اجازه شروع جنگ را نمی دهد. سخت است که انسان قدرت شکستن گردن دشمنی چون شما را داشته باشد ولی اجازه حمله به او ندهند. حمله شما پایان انتظار سخت ما خواهد بود.
علی
البته درستش اینه: ما منتظریم تا محرم گردد/ هنگامه امتحان فراهم گردد.
خدافرین شهر خمارلو
ایرانی زنده باد ما آمریکا را زیر پا میگذاریم -از این غلط ها زیاد خورده اند
سیدمحمدعلی سیادت ازآبادان
United States
ازقدیم گفتن مورچه وقتی اجلش میرسه بال درمیاره.به حول وقوه الهی جوانان پرشوراین نسل و یادگاران هشت سال دفاع مقدس آماده تقابل مستقیم ورودرروبانماد شیطان است واگرآمریکا ودولت زنانش بخواهندکوچکترین تعدی به ایران عزیز بکنندآمریکاراازروی کره زمین محوخواهندکرد
یازهرا
United Kingdom
هیها من الذله
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شیرمردان سپاه اسلام.
از دست و بازویی که امام بر آن بوسه زند غیر از این انتظار نیست. درود خدا بر شما سردار
علی
یه ضرب المثل بختیاری است که میگه (( دات برات رو ،رو نکنه)) یعنی مادرت هیچ وقت برات گریه نکنه ، من یک معلم وهمیشه آماده جان فشانی برا کشورم هستم تاابد...........
ما سابقه اخلاص و دلاوری های شما را در جنگ با عراق داریم. خداوند به شما قدرت و قوت روز افزون عنایت کند. افتخاری هستید برای امت اسلام.
کشوری که محل سیاست بازی شده و هر روز صحبت از جنگ هست هیچ وقت به ۱۰ کشور برتر اقتصادی نمی رسد
به امثال تو هم باید گفت «خاک بر ......
احسنت سردار.کاش همه مسولان مانند شما محکم تو دهنی به این بی سر و پاها بزنند
Iran, Islamic Republic of
.... وقتی آمریکا با تحریمهایش ملت را بیچاره کرده بود به آمریکا حمله می کردید و جواب دندان شکن می دادید....
ما اجازه شروع جنگ را نداریم.
سیروس
انسان های ضعیف النفس احساس بیچاره گی می کنند. وگرنه کشور 35 ساله که در تحریم است.
علی
Iran, Islamic Republic of
آیا انسان اینقدر پست فطرت میشه که از تهدید نظامی جان کری علیه ایران حمایت کنه و به پاسخ سردار جعفری منفی بده . این افراد ذلیل، ترسو، بدبخت و روسیاهانی هستند که اگه بهشون بگی پخ شلوارشونو خیس میکنن واسه همینه که منفی میزنن.
محسن از جهرم فارس
United Kingdom
ای ی ی ی ی ول سردار . دلم خنک شد ... داشتم از لحن نفرت آور و ذلت آور برخی مسولین مثلا باتدبیر خفه میشدم ...!!!

مررررررررگ بر آمریکا
مررررررررگ بر اسرائیل
مررررررررگ بر منافق
مررررررررگ بر سلفی های تندرو
مررررررررگ بر وهابیت جنایتکار
مررررررررگ بر تکفیری های خونخوار



جانم فدای رهبر
اللهم عجل لولیک الفرج
آماده جانفشانی هستیم...
سردار من بسیجی نیستم ولی به خون مطهر شهدای کربلا قسم اگر جان فدا بخواهید در صف اول خواهم ایستاد.
بسیجی
درود بر آقا عزیز، فرمانده بسیجی و دلاور سپاه
در مقابل یاوه گویی های دشمنان قسم خورده انقلاب که در خیال خامشان مقابله با این میراث گرانقدر امام و شهدا را در سر می پرورانند موضع گیری جسورانه و شجاعانه مبتنی بر عزت و اقتدار جواب می دهد نه دیپلماسی خنده و وادادگی و مذاکره درمانی!!!!
الحمدلله:حزب الله بیدار است از آمریکا بیزار است
Iran, Islamic Republic of
آفرین به غیرتت
خداحفظتان کند سردار بدانید ما ملت ایران با رهبری عزیزدلمان حضرت آیت الامام خامنه ای پشت سرتان هستید و انشاالله به گفته رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه) بینی استکبار ر مخصوصا آمریکا را به خاک می مالیم .
لبیک یا خامنه ای
این گزینه های روی میز همش چرندیات تبلیغاتیه....
Norway
درود و هزاران درود بر غیرت سردار جعفری
سید سجاد از دیار لر از استان ک-ب
ضمن سلام و عرض ادب خدمت رهبر عزیزمان امام خامنه ای و سردار جعفری مرد با غیرت سپاهی ما
عزیزان نباید زیاد با چنین حرفهای سر خودمان رو به درد بیاوریم آمریکا و اسرائیل از زمان جنگ تحمیلی تا به الان دنبال حمله نظامی بر علیه ایران بوده و هستند ولی چیزی را ندیده ایم خودشان واقف هستند که با کوچکترین اشاره سید علی تمام کشورشان را با خاک و خون یکسان میکنیم.چرا که مردم ما به دنبال شهادت هستند و در آخر باید گفت
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون
ا
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
سلام سردار
ولش کن مهم نیست حالا بچه یه غلطی کرده خواسته پیش اسراییلی های بچه کش یک خودشیرینی کنه.شما خرابش نکن وگرنه خودشم میدونه ایرانی غیرت داره.شما نارحت نشو مهم نیست
Iran, Islamic Republic of
آقاي جوادي آملي همان روزها كه بوش اربده كشي مي كرد، يك روز در خطبه نماز جمعه(خودم آنجا بودم و شنيدم) خطاب به آمريكايي ها فرمود:
شمااينجا بوديد، زديم بيرونتونن كرديم، حالا رفتيد اون دور وايساديد اربده كشي مي كنيد؟!!
بالام جان: عربده نه اربده
Iran, Islamic Republic of
اي ول . خدا حفظش كنه. دلم خنك شد. عالي جواب داده . 20000000000
Iran, Islamic Republic of
ما درس آزادگی را از آقا اباعبدالله سرور آزدادگان جهان یاد گرفته ایم و هرگز زیر بار ظلم نخواهیم رفت.
احسنت بر اقتدار این سرداران عزیز که اگر نبودند خدا می داند چه میشد.
noh
خون بر تحریم پیروز است نه سازش.
انسان هایی که در گفتمان گزینه ی نظامی روی میز نشان میدهند انسان های مودبی نیستند جناب رییس جمهور ....
سردار عزيز سرباز بزرگوار رهبري ما پاي در ركاب سيد علي با شما هستيم و بر گرداگرد رهبرمان حلقه خواهيم زد و نخواهيم گذاشت عاشورايي ديگر تكرار شود .سلام بر حسين لعنت بر يزيديان
علی
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
کریم
Iran, Islamic Republic of
احسن به دلاور مردان دفاع مقدس.شما در جریان فتنه جنگ عراق که استکبار بنا به فریبکاری صدام به ایران تحمیل کرد تا زمان که از اقا مقام رهبری دستور توقف صادر نشده بود این فداکاری را به کوری دشمنان خارجی و داخلی ایستادکی با ارتش و سربازان این مملکت را به اثبات رساندید.شیعه و سرباز شهادت طلب چه هراسی از حمله دشمن قسم خوردهدارد. ترس ما ل ان کسانی است که دائما دنبا ل دنیا پرستی رفته و باطل کردن انتخابات اصلتح مردم است که کرسی ریاست خود و امیالهایش را از دست ندهد.یا فا طمه الازهرا
Iran, Islamic Republic of
موقعی که با اطلاعات دقیق امریکایی ها مراکز ما را زدند اون موقع میفهمی ظریف چه دسته گلی به آب داده!
اگه میتونستید!!!باند نیویورکی ها زهرنامه رو به امام تحمیل نمیکردند!!!
پیامت خیلی تلخ بود و جای فکر دارد
سعیدی
امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
هر چقدر هم عده ای دنبال توهم سازش با جنایتکار بزرگ جهان باشند اما ما به لطف خدا، هرگـــــــــــز اجازه دست درازی به یک وجب از خاک ایران رو نخواهیم داد چون با افتخار خون خودمون رو برای حفظ دین و میهنمون خواهیم داد ولی زیر پرچم ذلت استکبار زندگی نخواهیم کرد.
سردار جعفری درود بر شما
آمریکا را له می کنیم
درود بر همه قهرمانان و شجاعان کشور
اهل بسیج ...نیستم اما میدونم .رهبری طرف حقه و هر جا که اون باشه تا پای جونم هستم.به مولا
ابراهیم
"آیا می‌دانید چند هزار مسلمان انقلابی ...در سراسر جهان در انتظارند تا شما این گزینه را از روی میز به صحنۀ عمل بیاورید."
به به !!!! دیگه چه خبر سردار ؟
عبدالرضا رفیعی
Iran, Islamic Republic of
در ارتباط با سخنان اخیر جان کری:
وقتی در برابر ظالمان و مستکبران عقب نشینی کنیم آنها جسورتر می شوند..
تجربه 150 ساله گذشته ثابت می کند که آنها به کمتر از جنگ و هرج و مرج و برادرکشی و نهایتآ عقب ماندگی و ایجاد ناامنی قانع نمی شوند آنها وقتی صحبت از امنیت اسرائیل به میان می آورند منظورشان ایجاد ناامنی در خاورمیانه و کشورهای اسلامی است،اسرائیل را بوجود آورده اند که کشورهای اسلامی را ناامن و عقب مانده نگه دارند.
دوری از اینها و مقاومت تنها راه کم شدن مشکلات است. دوستی و مدارا با اینها هرج و مرج و جنگ و عقب ماندگی که بدتر از تحریم است را به دنبال دارد(البته اگر بخواهید پیشرفت کنید) اگر پیشرفت و استقلال را مطالبه نکنید ظاهراً دوستان خوبی خواهند بود.
از آقای سردار باید تشکر کنیم ...
Iran, Islamic Republic of
وطنم ای شکوه پا برجا
رهبرم ای عزیز قلبها
جان می دهم در راهتان برای نابودی دشمن
Iran, Islamic Republic of
سردار دست شما درد نکنه
United States
سردار تشکر تشکر
خدایا نمیریم و اسراییل و محو کنیم.
هادي
درود بر ايمان و وفا و غيرت سردار سپاه اسلام ، جعفري عزيز... خداي بزرگ تو خودت شاهد باش كه ما به شوق مبارزه براي نابودي شيطان بزرگ و اسراييل پليد به فرمان امام خامنه اي روحي له الفداه بي صبرانه لحظه شماري مي كنيم. و خدايا تو خودت شاهد باش كه ما به الله اكبرهاي نمازمان وفاداريم و دشمن دينت آمريكاي پليد را هيچ عددي حساب نكرده و نمي كنيم و از مشركين آمريكاپرست بيزاريم
وقتي به عمرم مي نگرم و ميبينم مثل اينكه ديروز بود و بر نيمكت كلاس اول دبستان مينشستم و در آينده سير مي كردم فكر ميكردم كه تا اكنون كه در آن واقع هستيم خيلي زمان هست اما الان كه 41 ساله ام خدا شاهده كه آني و لحظه اي گذشته است!41 سال لحظه اي بود و گذشت واگر خداوند متعال عمري دهد شايد لحظه اي ديگر باقي باشد!به همه سروران گرامي خواستم بگويم لحظه اي زندگي با ذلت را فداي ابديتي با عزت نخواهيم كرد و گوش به فرمان رهبر عزيزمان حضرت امام خامنه اي خواهيم بود .
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما . در دفاع مقدس تمام دنیا توانائی خود را در اختیار صدام گذاشتند . نتیجه ای نگرفتند.امریکا این را میداند و قبلا هم در گز ینه نظامی نتیجه مقاومت ایرانی را ازمایش کرده ؟ انهم با شرایط بعد از جنگ امادگی ایران که توانائی ایرانی را به صد چندان رسانده به قول شهید . بهشتی امریکا از ایران عصبا نی است باید از عصبانیت اش بمیرد چاره ای جز پذیرش ایران هسته ای ندارد . اگر ما وحدت را بنا به تدبیر مقام معظم رهبری سر لوحه کارمان قرار دهیم و مال و زخارف ریاست طلبی ایمان به خدا را از مسئولین تضعیف نکند. امر یکا و اسرائیل و فرزند نا مشروع اش اسرائیل غاصب هیچ غلطی نمی توانند. بکنند .
Iran, Islamic Republic of
ما همه هستیم
یزد
Iran, Islamic Republic of
درود برمردان افتخار آفرین
یاسین
درود خداوند برسرداران بی ادعای ولایت .ایران وایرانی برشما افتخار می کند.خدا یاورتان.
ایران
ماجوانان سال 56 که انقلاب کردیم کار را نیمه تمام نگذاشته و درطول انقلاب فرزندانمان را چنان تربیت کردیم که برای همیشه دشمن شیطان بزرگ باشد ایا در رز قدس و22بهمن این موضو ع را متوجه نشدید....