سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۲
۱
آقای رفسنجانی لطفا این مستند را ببینید؛

وقتی هاشمیِ 78، هاشمیِ 88 را نقد می‌کند!

سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 285431
بررسی مواضع پیشین اکبر هاشمی رفسنجانی در زمان حضور در ساختار سیاسی کشور و مقایسه آن با سخنان و مواضعی که وی در سال 88 و در جریان آشوب‌های خیابانی اتخاذ کرد که نهایتا منجر به کسب عنوان «تکیه‌گاه فتنه» از سوی مردم شد، نشان می‌دهد که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تا چه اندازه به حرف‌های خود پایبند است.
وقتی هاشمیِ 78، هاشمیِ 88 را نقد می‌کند!
به گزارش جهان، رجانیوز نوشت:

فیلم کوتاه زیر، بخشی از خطبه‌های نماز جمعه هاشمی در سال 78 و در واکنش به حوادث موسوم به کوی دانشگاه است که بازخوانی آن، کمک زیادی به تحلیل نحوه عملکرد هاشمی رفسنجانی در فتنه 88 می‌کند.

اکبر هاشمی رفسنجانی در حالی در این سخنرانی خود در سال 78، «دعوت به تجمعات خیابانی» را نقد می‌کند که علاوه بر مواضع حمایت‌آمیزش از فتنه 88، عفت مرعشی، همسر او نیز در روز 22 خرداد 88 مردم را دعوت می‌کند که اگر موسوی رای نیاورد به خیابان‌ها بریزند.
 
 
 
 لازم به ذکر است که این فیلم منتشر نشده، بخشی از مستند «مصاف 1»، ساخته مرکز مستند سفیر است که ساعت 15 امروز، سه شنبه 17 اردیبهشت در سالن شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران رونمایی خواهد شد.
 
برای رزرو اینترنتی بلیط مراسم رونمایی از مستند می‌توانید به سایت http://masaaf.ir مراجعه نموده و همچنین برای هماهنگی جهت اکران‌های دانشگاهی و مردمی این مستند با شماره تلفن 09124065391 تماس بگیرید.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی است