شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سریال‌ جدیدسیروس مقدم شنبه‌کلیدمی‌خورد

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 385836
جدیدترین سریال سیروس مقدم شنبه ۲۶ مهرماه کلید می‌خورد و کامبیز دیرباز و کامران تفتی برای بازی در سریال «میکائیل» در لوکیشن خیابان صیاد شیرازی مقابل دوربین می‌روند.
به گزارش جهان الهام غفوری تهیه کننده سریال «میکائیل» در این زمینه به مهر گفت: سریال «میکائیل» شنبه ۲۶ مهر در لوکیشن خانه میکائیل در حوالی خیابان صیاد شیرازی تهران کلید می‌خورد.

وی افزود: کامبیز دیرباز در نقش میکائیل، کامران تفتی در نقش رشید و متین ستوده در نقش مهری خواهر میکائیل در اولین سکانس این سریال مقابل دوربین امیر معقولی می‌روند.

داستان میکائیل درباره پلیسی به همین نام است که با دیدن ناهنجاری و فساد در شهر تصمیم به اصلاح و مبارزه با مشکلات شهر می‌گیرد.

به گفته غفوری این سریال تا ۲۰ روز آینده در تهران و در لوکیشن‌های متعددی از جمله باشگاه، خیابان، بیمارستان، پاسگاه و راه آهن تصویربرداری می‌شود و بعد از آن گروه عازم قشم خواهند شد.

خانه آقا خان با بازی علیرضا خمسه و عبدالله با بازی پرویز پورحسینی از جمله لوکیشن‌های این سریال ۲۶ قسمتی هستند.

کامبیز دیرباز در نقش پلیسی به نام میکائیل، بهنوش طباطبایی در نقش یاس، متین ستوده در نقش مهری، کامران تفتی در نقش رشید، مجید واشقانی در نقش امیر، امیر حمید زاده در نقش امیر، پرویز پورحسینی در نقش عبدالله، علیرضا خمسه در نقش آقا خان، کاوه سماک باشی در نقش رسول و علی صالحی در نقش غلام بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این سریال قطعی شده‌اند.

عوامل پشت دوربین این سریال هم که با مشارکت نیروی انتظامی و شبکه یک ساخته می‌شود، عبارتند از برنامه‌ریز: فهیمه کمالی، دستیار اول کارگردان: محمد بدرلو، دستیار دوم کارگردان: حامد بیسادی، دستیار برنامه‌ریز: بهنام راهنمایی، ‌ منشی صحنه: بیتا ارسطویی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: شهاب احمدلو، رضا امینیان، طراح گریم: مجید اسکندری، مجریان گریم: پژمان بنفش خواه، نازبانو سامخواه، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، دستیاران صحنه و لباس: مهدی دیلم صالحی، علیرضا نوروزی، مرضیه محمدی حاجی، مریم عزیزالهی، سارا طاهر، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، تصویربردار: حسین قلی‌پور، دستیاران تصویربرداری: سیدمیلاد ملکوتی، میلاد مهرانی، مجتبی معظمی، رسول امامی تصویربرداری هوایی: گروه فردادید، شهروز کیایی، صدابردار: هادی افشار، دستیاران: هادی بهشتی‌زاده، محیار ریحان صفت، ‌ طراح و مجری بدلکاری: امیرحسین خنجری، اسپشیال: حمید رسولیان.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *