جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
آرسنال 2 - اورتون 2

منچستر یونایتد مقابل بیرمنگام متوقف شد

يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب: 88573
قرار بود شنبه شب، هفت دیدار از رقابتهای هفته بیست و یکم لیگ برتربرگزار شود که در نهایت 5 دیدار آن به خاطر شرایط نامساعد آب و هوایی در انگلستان لغو شد.
در دو دیدار باقی مانده هم دو نتیجه تساوی به دست آمد. دراولین دیدار آرسنال مقابل اورتون به تساوی 2-2 رسید و در دومین دیدار شنبه شب منچستر یونایتد با نتیجه 1-1 مقابل میزبانش بیرمنگام سیتی متوقف شد تا نتواند خود را برای چند روزی هم که شده در صدر جدول رقابتهای لیگ برتر قرار دهد.

بدین ترتیب یونایتد با 44 امتیاز از 21 بازی در رده دوم قرار دارد و چلسی با 45 امتیاز از 20 بازی همچنان صدرنشین است. اولین گل این دیدار را جروم در دقیقه 39 برای بیرمنگام به ثمر رساند و جالب اینجاست که تک گل یونایتد را هم دان، بازیکن بیرمنگام به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا شاگردان فرگوسن به لطف یک گل به خودی، با یک امتیاز به منچستر بازگردند.در دقیقه 85 این دیدار بود که دارن فلچر به دلیل دریافت دومین کارت زردش دراین مسابقه از زمین اخراج شد.
https://jahannews.com/vdcaemna.49na015kk4.html
jahannews.com/vdcaemna.49na015kk4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *