شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اسرائیل بر ضد تحریم خود قانون وضع کرد

سه شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب: 175631
پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) قانونی را به تصویب رسانده است که شهروندان این رژیم را از هرگونه مشارکت در تحریم جوامع صهیونیستی منع می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از مدیا لاین، پارلمان رژیم صهیونیستی در این قانون که روز دوشنبه به تصویب رسید، به شهروندان این رژیم هشدار داد که حق ندارند در تحریم بر ضد رژیم متبوع خود و یا صهیونیست‌های ساکن کرانه باختری شرکت کنند.

بنابراین گزارش و بر اساس قانون مصوب کنست، هر شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی که در تحریم بر ضد اسرائیل یا شهرک‌های آن مشارکت کند می‌تواند از سوی صهونیست‌ها تحت پیگرد قرار حتی اگر این تحریم‌ها آسیبی نیز به صهیونیست‌های شاکی نرسانده باشد.

همچنین بر اساس این قانون، هر کس که در این تحریم ها شرکت کند دیگر حق شرکت در مزایده یا مناقصات دولتی را ندارد.

مشاور قانونی کنست هشدار داده است که تصویب این قانون، خود از اساس غیرقانونی است اما با این حال کنست آن را تصویب کرده است. گروه‌های اسرائیلی حقوق بشر نیز گفته‌اند که از این مصوبه به دادگاه شکایت می‌کنند.

اسرائیل به خاطر رفتارهای غیرانسانی از سوی نهادهای مردمی در سراسر جهان تحریم‌های متعددی را تجربه کرده است و تصویب این قانون نشان می‌دهد که این تحریم ها بی اثر هم نبوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *