جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۵

واکنش آمریکا به انتقاد ایران از سرکوب معترضان «فرگوسن»

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب: 376034
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به اظهارات مقامات کشورهای ایران و مصر درباره سرکوب خشونت‌آمیز اعتراضات شهر فرگوسن واکنش نشان داد.
واکنش آمریکا به انتقاد ایران از سرکوب معترضان «فرگوسن»
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ماری هارف در پاسخ به سوالی درباره انتقاد این سه کشور از برخوردهای غیرحقوق بشری پلیس آمریکا با معترضان به قتل نژادپرستانه یک نوجوان سیاه‌پوست گفت که این کشورها در بهترین حالت دارای سوابقی متناقض در حقوق بشر و آزادی بیان هستند و آنها نباید خودشان را با آمریکا مقایسه کنند.

وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار گفت: «ما اینجا در آمریکا سوابقمان در زمینه مقابله با مشکلاتمان را به طور شفاف و صادقانه در برابر هر کشور دیگری در دنیا قرار می‌دهیم. وقتی ما در این کشور مشکلات و مسائلی داریم آنها را صادقانه و شفاف حل می‌کنیم. ما فکر می‌کنیم که این کار مهم است و من کشورهایی که شما از آنها اسم بردید را هم تشویق می‌کنم که همین کار را انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
چه پاسخ منطقی ای. وقتی ایران از سایر کشورها میخواهد با اعتراض کنندگان برخورد انسانی داشته باشد آدم نمیداند بخندد یا گریه کند.
شنیدن کی بود مانند دیدن ای یانکی
مرگ بر آمریکا
هادی
حرف منطقی جواب نداره
فوق العاده منطقی !