جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جزئیاتی از قرارداد نکونام فاش شد

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 356739
جواد نکونام، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال درحالی این تیم را ترک کرد که در خصوص مبلغ قرارداد و دریافتی وی حرف و حدیث بسیاری مطرح و عنوان شد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، هافبک تیم فوتبال استقلال با شرایط خاص روبه‌رو شده است زیرا پیش از این عنوان می‌شد که این بازیکن نیمی از مبلغ قراردادش را که از باشگاه استقلال دریافت کرده، به باشگاه اوساسونا پرداخت کرده است، اما این اتفاق در واقع رخ نداده و اعضای تیم استقلال مبلغ پرداختی به جواد نکونام را برای خود این بازیکن صادر کردند و حتی مبلغ اندکی از این پول به باشگاه سابق نکونام نرسیده است و این هافبک تمام پولی که دریافت کرده را دراختیار خودش گرفته و متعلق به شخص نکونام است.

فتح اله زاده پس از مدتها و بعد از مدتی بسیار از جدایی این بازیکن به این موضوع اشاره کرد تا به نوعی جدایی این بازیکن از استقلال را درحالی که در تیم به وی نیاز داشتند را جبران کند.

* باشگاه استقلال از فدراسیون استعلام کرد

بسیاری از بازیکنان تیم استقلال با مشکل مالیاتی رو به رو هستند و این درحالی است که از باشگاه استقلال توقع پرداخت مبلغ مالیات خود را دارند.

بازیکنان تیم استقلال در آستانۀ پایان همکاری با این تیم پس از دیدار با الریان قصد سفر به کشو‌های خارجی را دارند، اما چند تن از این نفرات با مشکل خروجی روبه‌رو شدندکه به دلیل پرداخت مالیات گریبانشان را گرفته است، اما این نفرات از باشگاه استقلال توقع دارند که این مشکل را هرچه سریعتر حل و فصل کند تا آنها بدون مشکل کشور را ترک کنند، اما باشگاه استقلال پس از استعلام از فدراسیون اعلام کرد پرداخت مالیات به عهدۀ بازیکنان تیم استقلال است و باشگاه وظیفه‌ای در این خصوص ندارد و بازیکنان وظیفه دارند خودشان مالیات را پرداخت کرده و از باشگاه استقلال توقع دیگری در این خصوص نداشته باشند. زیرا باشگاه در این مورد وظیفه‌ای ندارد و مسئولان در فدراسیون نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *