پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۷
۷۵

خوراک خبری معاون رئیس‌جمهور برای رسانه‌های ضدانقلاب!

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 393639
ادعاهای معاون مشارکتی رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده درباره گم شدن یک طرح پژوهشی مرتبط با خشونت علیه زنان که در زمان دولت اصلاحات انجام شده بود، با استقبال گسترده رسانه‌های ضد انقلاب از جمله بنگاه سخن پراکنی بی‌بی سی مواجه شده است.
خوراک خبری معاون رئیس‌جمهور برای رسانه‌های ضدانقلاب!
به گزارش جهان، در همایشی که گفته می‌شود به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده حقوق دانشگاه آزاد مشهد و جمعی از زنان وکیل کانون وکلای دادگستری استان خراسان رضوی و فعالان اجتماعی برپا شده است، شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، طی سخنانی ادعا کرده نتایج تحقیق وسیعی که درباره خشونت خانگی علیه زنان انجام شده، گم شده است.

مولاوردی عضو حزب منحله مشارکت، در این همایش مدعی شده است: ۳۲ جلد کتاب نتایج حاصل از پروژه ملی بررسی اشکال خشونت خانگی علیه زنان گم شده و هیچ نسخه‌ای از آن در وزارت کشور یا مرکز معاونت امور زنان و خانواده پیدا نکرده‌ایم.

ادعاهای مولاوردی درحالی مطرح می‌شود که وی چندی پیش در اقدامی عجیب و بی‌سابقه و بدون اطلاع و هماهنگی با مراکز قانون‌گذار و برخلاف اصول ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی در حوزه زنان و خانواده به بهانه تحقق برنامه پنجم توسعه تفاهم نامه‌ای با صندوق جمعیت سازمان ملل در ایران امضا کرد؛ تفاهم نامه‌ای که به عقیده دکتر فاطمه رهبر، نماینده مردم تهران در مجلس، پشت پا زدن به شئون اسلامی است.

دکتر رهبر می‌گوید: بحث برابری جنسیتی که توجهی به خانواده نمی‌شود چیزی است که در این تفاهم‌نامه یادشده است. ما سؤال مان این بود که خانواده سالم ازنظر صندوق جمعیت سازمان ملل یعنی چه؟ بر کسی پوشیده نیست که نگاه آنها، نگاه سکولار است. در نشست‌های مختلف برابری جنسیتی و آزادی‌های جنسی افراد را بدون قید و شرط مطرح می‌کنند، این فرهنگ کاملاً غربی است و با شئون جامعه اسلامی ایران کاملاً در تضاد است.

منبع : روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دبير جاد
Iran, Islamic Republic of
من هم يک عامه تحقيق و پژوهش در مورد حقوق مردان توي وزارت کشور داشتم گم شده.کسي نديده
خانم ملاوردي تو وزارت نفت نفت و پول نفت گم مي شه آب از آب تکون نمي خوره حالا شما اومدي چيزي که اصلا معلوم نيست بوده يا نه ،مي گي گم شده.
خيلي باحالي.خييييييييييييلي
علی
خدانکند ایشان هم فکرا ... دنباله روی آن مشاور خاتمی شود..
خانم محترم. من به عنوان یک زن از شما میخوام به جای اینکه این هم دنبال سیاسی کاری باشید از ما زنان حمایت مادی و معنوی و قانونی کنید. شما از ما زنان برای رسیدن به مطلوبات حزب سیاسی خود استفاده می کنید. از شما میخواهیم دست بردارید از کارهایتان و به مشکلات ما رسیدگی کنید. یکی از کارهایی که بابستی برای زنان انجام دهید پیگری طرح مامای همراه برای حمایت و کمک زنان باردار و دختران جامعه است تا با مشاوره صحیح از مشکلات بسیاری در این قشر جلوگیری شود. این طرح خیلی وقت است که زمین مانده. مشکلات این حوزه فراوان است پس لطفا سریعتر به وظایفتان عمل کنید.
... که از خانم مولاوردی خواستی از زنان ایران، حمایت مادی و معنوی کنه، آخه با کلاً 8 میلیارد در سال از شما خانمها چه حمایتی (مادی و معنوی) میشه کرد،...
ایرانی
نکنه این خانم هم مثل اون خانم در بیاد...یادتان هست
احتمالش زیاده
خوب چرا باید نابودشان بکنند !!!! آخه دولت قبلی برای چی باید اسناد ملی رو محو کنه؟ این اسمش خیانت نیست پس چیه؟ و شما از چی حمایت می کنید از محو کردن سند های کشور؟؟ آخه این حمایت داره؟؟ چرا با گفتن ضد انقلاب ..ضدانقلاب باید همه چیزو مخفی کنیم؟؟ کی شما باید به فکر اصلاح خودتان بیفتید؟ تا کی منافع جناحی و شخصی رو باید بر هر چیزی ترجیح بدین؟؟؟ تاریخ همه را ثبت می کند و آیندگان قضاوت خواهند کرد..حالا این رو هم سانسور کن ولی با کردن سر زیر برف چیزی حل میشه؟؟؟ صورت مسئله رو پاک کنی مشکل حل شده؟؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نكنه خبري داري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
انصافا اگه دولت قبل نبود، اینها بی تدبیری اشان را به کی نسبت می دادند؟
کسی که کار پژوهشی کرده باشد می داند پژوهش ها حداقل سه نسخه بصورت کاغذی (فیزیکی) و یک نسخه فایل تایپی شده آن است. علاوه براینکه نسخه اصل پژوهش نزد پزوهشگر وجود دارد. علی الظاهر پژوهشگر که از دولت اصلاحات بود نه دولت احمدی نژاد. کاری ندارد از نسخه پژوهشگر یک کپی بگیرند .
عبدااله جان یه زحمت بکش ببینی میتونی کمک کنی پیدا بشه
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
اگه با دولت اصلاحات ارتباط داشتم حتما آن تحقیق را پیدا می کردم. وقتی تحقیقی 32 جلد کتاب می شود معنایش ان است که هزینه زیادی برای انجام ان داده شد. حتما یک محقق نداشت یک تیم این کار تحقیقی را انجام دادند و چون در دولت اصلاحات انجام شد حتما انها تحقیق را محو و نابود نکردند چون اتهام با به دولت احمدی نژاد می زنند. حتما حداقل یک نفر از ان تیم تحقیق نسخه تایپ کامپیوتری و داده های تحقیق را دارند.
سوفیا لوره
تو هم از کسی حمایت میکنی که هیچ اعتمادی به حرف هاش نیست و دشمنی با نظام ار سروروش مبیاره از همه مهمتر عضو حزب فتنه گر و منحله مشارکت است از همه مهمتر تو دولت روحانیه که خودشم هروقت سخن رانی کرده ار کارهاش چیزی نگفته فقط در مودر دولت قبل سیاه نمایی کرده
شادی
اول برادری ات را ثابت کن بعد ادعای ارث بکن از کجا میدانی که این خانوم راست بگه این جماعت صد میلیون دروغ در مورد دولت قبل گفتنند این یک دروغ هم روش
مگر کتیبه یا سنگ نبشته یانسخه خطی بوده است که حالا حضرتعالی دنبال خیانتکاران کبک صفت میگردید ؟!
32 جلد "کتاب " است !
بله "کتاب "!
شما که خیلی خیلی سرتان بیرون از برف آمده است که گرمای خورشید را زیادی حس میکنید !؟
اگر کمی فکر کنید متوجه میشوید که در قرن بیست و یکم نمی شود یک تحقیق ثبت شده را آنهم از دست دوستان جورج سوروس در آورد !
...
کرسنت رو بچسب
بزار اول قضیه نفت و کرسنت و این چیزا معلوم بشه و به نتیجه برسه بعدش میریم دنبال گزارشات گم شده خیالی
اصلاح طلب یزد
تفکرات غربی اینا داره مملکت رو به باد میده
خدایا صاحب اصلی رو برسون...
حسینی
به نظرم این خانوم هم دارند همون راهی را می رند که مشاور خاتمی خانم داوودی مهاجر رفت. خدا عاقبت همه را ختم به خیر کنه.
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
والا آنچه كه گم شده بود ، يك پول قلمبه بود كه زمان رياست يك خانم مشاركتي ديگر اتفاق افتاده بود و كلي هم بابتش بازجويي شد. خانم ز ش
جالب اينجاست كه در دولت احمدي نژاد هم دفتر كارش را در دانشگاه به ستاد فتنه تبديل كرده بود و در عين حاليكه كاري جز فتنه گري انجام نمي داد حقوق و همه چيزش سر جايش بود.
چراغعلی
چه ساده لوح هستند کسانی که نه از روی سیاسی کاری بلکه برای بهبود وضع معاش و ایجاد کار برای فزندان خود به این دولت رای دادند
Iran, Islamic Republic of
از كوزه همان برون تراود كه در اوست.
Iran, Islamic Republic of
این خانم عادت دارد به رسانه های ضد انقلاب خوراک برساند قبلاٌ هم این خانم به رسانه های ضد انقلاب خوراک رسانده بود باور کنید وقتی این خانم بخواهد حرکتی انجام دهد رسانه های ضد انقلاب روز جشن شان می باشد و با هم بشکن می زنند. نام این خانم در رسانه های ضد انقلاب معروف شده است.
اگر این خانم بدون اطلاع از مفاد آن تفاهمنامه و بدون هماهنگی با رئیس جمهو ر و مراکز ذیربط اقدام به امضاء آن نموده خیلی ..اشتباه..کرده وکسی پیدا شود جلوی او را بگیرد .
دورانیه دوووورانیه
Iran, Islamic Republic of
بالاخره اگر اين جماعت در مدت زمامداري خود بر اين كشور . نسبت به خواست اربابان غربي خود بي توجه باشند و از آنان تمكين نكنند . پس كي مي خواهند كه منويات آنان را پياده نمايند.
پس از حضور حضرت عزرائيل بر بالينشان ؟!!!

ههههههههههههههه
شادی
درست گفته اند درغ گو کم حاظه میشه
صادق
کدخدا کدخدا کدخدا کدخدا کدخدا و دیگر هیچ
Iran, Islamic Republic of
ضد انقلاببب؟؟؟
مجید
درودبردولت خوب
نمیدونم آقای روحانی با چه تصور و با چه منطقی این خانم مولاوردی را که پیرو تفکرات فمینیستی غرب است معاون خود قرار داده؟!
Iran, Islamic Republic of
تدبيره !!!!!!!!!!!!!!!
چراغعلی
مگه بقیه کسانی که روحانی (در واقع پدر خوانده ) به آنها پست داده از این خانوم بهترند ؟
کابینه تدبیر و امید=....
همشهري
Iran, Islamic Republic of
ايول
اين دولت تو رو كرده افراد نخبه!!! كم نمياره
يك روز تركان، يك روز آشنا ،يك روز هم ...
دمش گرم با اين همه اعتدال
صادق
... هروز بیشتر از دیروز
Finland
روحانی مچکریم !!!!
شادی
روحانی مرسی - ممنون - متشکریم -مرحبا - احست - آفرین - تبارک الله - تنک یو - ای والله -
درباره مذاکرات نظری ندارن
32جلد كتاب درموردزنان گم شده خوب به وزارت ارشادبگو تجديدچاپ كند وانشالله شما كه مشگلي در كانون گرم خانواده نداريد.الهي شكر.خانم محترم الان نوددرصد مشكلات خانواده ها گراني وبيكاري است كه فساد وطلاق را در جامع به درصدبالائي رسانده است .به جاي اين سمينارها كه فقط بارمالي ويك بگو وبخند است فكر چاره كنيد .مردم خوب ميفهمند وبايك جلسه سخنراني سر مردم كلاه نميرود.
احسان
اقا جان دو باره میگویم تا یک... متولد نشده جلوی این سرکار علیه را بگیرید تادو باره افتضاح ببار نیاورده
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبت مارو ختم به خیر کنه
وحید
Iran, Islamic Republic of
تدبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــره
United States
مسئولین باید ضمن صداقت ، کیاست هم داشته باشند.
که چه حرفی را ؟
کی؟
چگونه؟
کجا؟
چه اندازه؟
بزنند.................تا سوتی ندهند
اینا از قصد این کارها را میکنن تا با پشت حاشیه سازی ها پنهان بشن.
حالا خانم معاون فکر کنه خشونه 100 در 100. چیکار میتونه بکنه؟
Iran, Islamic Republic of
خدانكنه اما بعيد نيست اين خانم هم بعد از اين دوران سر از اون ور دربياره و تو شبكه هاي ماهواره اي بخواد حرف بزنه..!
Iran, Islamic Republic of
افرين موافقم
شایان
قا نون های سر خود و پس مانده ی زمان خاتمی را مردم ریختند تو سطل زباله خانم این کشور را با کشور انگلیس اشتباه نگیر برای این که اسلام ناب در ایران جای طاغوت را بگیرد امام خمینی قیام کرد وچقدر پیر و جوان ندای هل من ینصر نی امام را لبیک گفتند وجمهوری اسلامی را که همان حکو مت امام مهدی عج الله است به وجود آوردند وبه طور امانت به ما تحویل دادند...بدانید ما هم با جان نا قابل از این امانت پاسداری می کنیم ...خواهش می کنیم از رهنورد ..شیرین به مزاج صهیو نیست ها مثل شیرین عبادی جنا بعالی یموقع نشی سوم این هاعبرت بگیر
Iran, Islamic Republic of
ما با داشتن چنين دوستاني ديگه نياز به دشمن نداريم !!!!!!
ایشون خدا کنه به سرنوشت اون خانم معروف دچار نشه
maryam_old@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
در کشور خیلی چیزهای گم شده .هر آمار درست و...............نکند به .....بربخورد.....
اینا کلا تو فکر خوراکن
Iran, Islamic Republic of
امضا را حل كن بعد فرار به جلو
Iran, Islamic Republic of
امضا چي بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حاشيه سازي نكن .امضا چي بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کار بلد نیستی برو استعفا بده بگذار کسی کار را در دست بگیرد که کارکشته باشد نه ناشیانه. بیشتر با حرکتهایش ابروی ملت و کشور را می برد. مجبور نیستی بمانی . استعفا بده تا ابرو یک ملت حفظ شو چقدر به رسانه های ضد انقلاب کمک می کنی حتما با آن قرارداد داری که این حرکتها را انجام می دهی اولین بارت نیست چندمین بار می باشد. عزیزم استعفاء بده برو خانه داری رو آموزش ببین
جاوید
یاد خانوم فریده شجاع مهاجر افتادم (معاون دوره اصلاحات).
براي جهان متاسفم كه نظر مرا درج نكرد
....
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم از عملکرد خود توبه کند و به اغوش قوانین نجات بخش اسلام برگردد.
من دانشکده حقوق ازاد مشهد رفتم. خیلی وضعشون ....
سجاد
از چاقو نخواهید که دسته خودش را ببرد ...
ناشناس
شما مگه خودت تو دولت قبل توی همین نهاد نبودی؟
دولت خوبیه دولت تدبیر و امید
حسن اکبری آشتیانی
دقت کنید که باز خبرگزاری جمهوری اسلامی - ایرنا- فرمان شروع حمله را صادر کرد
...
ه
United States
ماهی از کله بو میگیره
حامد
اینا از اون آدم هایی هستند که تا ..... . محجبه هستند....
بازم دوباره این سرو صدا کرد؟؟؟
واقعا این دوروبری های روحانی داستانن
اون از آشنا و ترکان اینم از ایشون
United States
اصلا چه معنی داره .... ؟!
شادی
قصدداره گند امضاء اون نامه کذائی را ماست مالی کنه
Iran, Islamic Republic of
ایشان نسخه بدل ...عاقبت این هم عاقبت اوست
سیستانی
لابدمثل قدیم،علم کتاب نویس درخورجین..بوده ودررودخانه اب کشیده است!ب...
مریم
سلام خانم مولاوردی بااین تفکرات سرنوشتی همانند همان نمایندگان زن مجلس در دوره های قبل میشود ...
عوض اینکه ... که گزارش را گم کرده اند و شاید هم ... را رسوا کنین به این بنده خدا گیر داده این...
اگه این خانوم از اون ور آب سر درآورد تعجب نکنید...!!!چون با این راهی که این خانم در پیش گرفته احتمالش زیاده.ایناهم که همشون عشق اونورند..........خلاصه اشکالیه هم نداره ما هم راحت میشیم.....
ققنوس
از مشارکتی های ... انتظاری بیش از این نیست برای اقای روحانی متاسفم ....
Iran, Islamic Republic of
سه هزار میلیارد کجاشد دنبال کاغذ میگردی