سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۸

حاشیه های جالب مناظره صفار و کواکبیان

سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 111730
مناظره محمدحسين صفارهرندي ‌و مصطفي كواكبيان حاشيه‌هايي به همراه داشت.

 مناظره محمدحسين صفارهرندي وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي و مصطفي كواكبيان مديرمسئول روزنامه مردم‌سالاري و نماينده عضو فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي كه عصر روز گذشته در دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) قزوين برگزار شد، با حاشيه‌هايي همراه بود.

مجير صادقي عضو شوراي مركزي بسيج دانشجويي دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) قزوين در گفت‌وگو با حوزه  فارس برخي از اين حاشيه‌ها را تشريح كرد.

به گفته صادقي، در قسمتي از اين مراسم، آقاي كواكبيان سخنان خود را با تناليته بسيار بالا ايراد مي‌كرد كه همين امر موجب شد آقاي صفارهرندي پس از پايان اين بخش از سخنان كواكبيان اعلام كند كه هيچ چيزي از سخنان كواكبيان نفهميده است. كواكبيان در واكنش به اين سخن صفارهرندي از وي پرسيد كه آيا مسخره مي‌كند يا راست مي‌گويد؟ كه صفارهرندي نيز پاسخ داد: بر اساس تحقيقات علمي، انسان دو نوع صدا را نمي‌تواند به خوبي بشنود. دسته اول صداهايي كه فركانس آنها بسيار پائين باشد و دسته دوم صداهايي كه از فركانس بسيار بالايي برخوردارند كه صداي شما از نوع دوم بود.

صادقي ادامه داد: در اين مناظره يكي از دانشجويان كه از طرفداران جريان دوم خرداد بود، با قطع كردن صحبت‌هاي كواكبيان براي ايراد صحبت درخواست وقت كرد كه نماينده انجمن اسلامي قستمي از وقت خود را در اختيار اين دانشجو قرار داد كه اين دانشجو در صحبت‌هاي خود كواكبيان و جبهه دوم خرداد را به استفاده ابزاري از دانشجويان در جريان حوادث پس از انتخابات متهم كرد كه اين اظهارات موجب شد برخي افراد حاضر در جلسه كه نمادهاي سبز به همراه داشتند با هو كشيدن و سوت و كف زدن مانع ادامه صحبت وي شدند و كواكبيان نيز پاسخي به اظهارات اين دانشجو نداد.

عضو شوراي مركزي بسيج دانشجويي دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) قزوين در ادامه تشريح حاشيه‌هاي مناظره صفارهرندي و كواكبيان تصريح كرد: تعدادي از افراد كه غيردانشجو بودند در ميان طرفداران موسوي حضور داشتند كه با هدايت طرفداران موسوي موجب بي‌نظمي و برهم ريختن نظم جلسه مي‌شدند.

خبرگزاری فارس درادامه نوشت: كواكبيان در قسمتي از اين مناظره گفت كه نبايد با كشورهاي مختلف دچار مشكل شويم. بعد از پايان مناظره و هنگام خروج كواكبيان از سالن، يكي از دانشجويان از وي پرسيد به نظر شما انگليس استعمارگر است يا خير؟ كه كواكبيان پاسخ خاصي به اين سؤال نداد.

وي ادامه داد: همچنين زماني كه يكي از دانشجويان از كواكبيان درباره اظهارات محمدرضا خاتمي كه كواكبيان را غضنفر اصلاحات ناميده بود، سؤال كرد، كواكبيان سكوت كرد و سوار بر يك تويوتا "كمري " شد و دانشگاه را ترك كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
الله اکبر از دست تو جهان
کمری سواری جرم شد خوب صفار هم سوار بشه اونایی هم که هو کشیدند غلط کردند
اینطور خبر ها رو ننویسید بابا هیچی ادم نمیفهمه همش شده چرت
اینم بگم من طرفدار موسوی هستم با بعضی خبرهاتون موافقم با بعضی ها نه
حالا نظر مارو چاپ کن باشه ! آباریکلا
Iran, Islamic Republic of
زنده باد احمدي نژاد
خوب پول كمري كه هيچ حالا خوب شد از بنز و بي ام و استفاده نكد بالاخره پول آقازاده ها كجا خرج شود؟
Iran, Islamic Republic of
صدایی که فرکانسش بالا باشه صدای زیر است که شبیه صدای خانومهاست. تا جایی که بنده می دونم صدای آقای کواکبیان کاملا هم کلفت است(فرکانس پایین).
در هر حال خوبه جناب صفار با افاضه فضل در موردی که ازش اطلاع نداره خودشو ضایع نکنه!
Iran, Islamic Republic of
من همیشه مناظرات دوم خردادیها و اصولگراها رو دنبال میکنم. همیشه هم دیدم که دوم خردادیها یا اصلاح طلباها یا سبزای امروزی، نظم جلسه رو به هم زدن و جو را متشنج کردن. منطقشون اینه دیگه. امیدوارم روزی فرا برسه که فقط شعار احترام به مخالف ندن بلکه واقعا به مخالف احترام بذارن و با ایجاد جو آرام و منطقی به تعمیق بحث کمک کنند.
Iran, Islamic Republic of
كواكبيان اگه عار داشت بعد از مناظره با آقاي شريعتمداري ديگه مناظره نميكرد كه چون نميدونن عار و خجالت چيه فايده نداره .
Iran, Islamic Republic of
پاسخی نداد ، سکوت کرد ، نظر خاصی نداد.... نه ایشان چرا نظر خاصی نداد ؟ پلوی سفارت انگلیس را خورده اند ؟ حق نمک نگه می دارند؟ نه آقا جرم را مردم 9 دی کرده اند که با اتوبوس و مینی بوس و دوچرخه و..... می آیند و ساندیس و کیک می خورند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هر چه باشد ساندیس و کیک پشت اش یک لشکر جمع می شود اما برای بوفه کامل شام سفارت اگر بدون "کمری" بروی راهت نمی دهند . تازه این کمترین است که مال غضنفر ایشان است .خودشان در دعوت شام چه سوار می شوند؟ خدا می داند. مردم قبلا هم شربت آب لیموی صلواتی خوردند و جنگیدند عادت دارند اینها بدون سبزی پلوی سفارت گرسنه می مانند.جهان حالا نظر مارو هم چاپ کن باشه ؟
Iran, Islamic Republic of
من خودم تو مراسم بودم و له شدن ادب توسط یک سری اصلاح طلب رو دیدم از هوووو کردن در وسط صحبت های صفار تا فحش دادن به صورت بلند به صفار در میان حرف هاش .