جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

موضع پرسپولیس درقبال کارت‌خدمت پولادی

يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 377835
باشگاه پرسپولیس بعد از مشخص شدن وضعیت مهرداد پولادی و ادامه همکاری این بازیکن با تیم فوتبال این باشگاه، مشکل کارت پایان خدمت او را پیگیری می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده بود یکی از بازیکنانی که کارت پایان خدمت او مشکل دارد، مهرداد پولادی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس است که باید برای ارائه مدارک و رفع شبهات اقدام کند. البته باشگاه تراکتورسازی هم اعلام کرده است که در صورت مشمول بودن پولادی، خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است تا دوران سربازی‌اش را در این باشگاه بگذراند.

مهدی خواجه وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در اینباره اظهار کرد: ما اصرار داریم که پولادی بازیکن ماست ولی وی تاکنون از حضور در تمرینات خودداری کرده است. به هر حال بعد از آنکه اعلام شد کارت خدمت این بازیکن مشکل دارد، باید وضعیتش با پرسپولیس مشخص شود.

وی با بیان اینکه از پیشنهاد تراکتورسازی بی خبر است، گفت: بعد از مشخص شدن وضعیت پولادی با پرسپولیس، کارت پایان خدمت او را پیگیری می‌کنم. حسین ماهینی هم دیگر بازیکنی بود که وضعیت کارت پایان خدمتش را پیگیری و مشکلش را حل کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *